اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فرمانداری «تنگستان» در اجرای طرح «هر مسجد، یک خانه»همکاری می‌کند

فرماندار شهرستان تنگستان گفت: فرمانداری شهرستان تنگستان آمادگی خود را برای مشارکت در اجرای طرح «هر مسجد، یک خانه»اعلام می‌کند و امیدواریم با عملیاتی شدن آن در سراسر کشور شاهد بازسازی منازل سیل زدگان در کوتاه‌ترین زمان باشیم.

فرمانداری «تنگستان»  در اجرای طرح «هر مسجد، یک خانه»همکاری می‌کند

عبدالحسن رفیعی‌پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان تنگستان با  استقبال از طرح «هر مسجد، یک خانه »  اظهار داشت:  با توجه به درصد بالای خسارت وارده به مناطق سیل‌زده و مختل شدن زندگی هم‌وطنان ما در این استان‌ها، دولت به تنهایی توان بازسازی خرابی‌ها را ندارد و نیاز به یک عزم همگانی است.

فرماندار شهرستان تنگستان افزود: طرح «هر مسجد، یک خانه» باید با برنامه‌ریزی دنبال و سهمیه هر استان و شهرستان  برای بازسازی منازل سیل‌زدگان مشخص شود و در کنار آن نشست‌هایی با تبلیغات اسلامی و هیئت امناء مساجد نیز برگزار و نیازمندی‌ها اعلام شود.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ایران اسلامی در هر عرصه‌ای وارد صحنه شده‌اند خوش درخشیده‌اند، ادامه داد:   ما نیز در فرمانداری شهرستان تنگستان آمادگی خود را برای مشارکت در اجرای این طرح اعلام می‌کنیم و امیدواریم با عملیاتی شدن آن در سراسر کشور شاهد بازسازی منازل سیل زدگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم.

 رفیعی‌پور در رابطه با کمک‌های ارسالی از شهرستان تنگستان به مناطق سیل‌زده نیز بیان داشت: این شهرستان با استقرار سه موکب در مناطق سیل‌زده به نوعی بیشتر موکب‌ها در استان بوشهر داشته است که در زمینه پخت غذا فعال بوده‌اند و همچنین ماشین‌آلات سنگین مانند لودر و کامیون برای امدادرسانی اعزام کردیم و کمک‌های خوبی هم از سوی تمامی ارگان و اقشار برای مردم سیل‌زده ارسال شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول