اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

طرح «هر مسجد، يك خانه» كمک به سیل‌زدگان را سازمان‌یافته‌تر می‌کند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح «هر مسجد، يك خانه» موجب می‌شود کمک به سیل‌زدگان در زمان کمتر و به شکل سازمان یافته‌تر انجام شود.

طرح «هر مسجد، يك خانه» كمک به سیل‌زدگان را سازمان‌یافته‌تر می‌کند

حجت الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه یکی از مشکلات یاری‌رسانی به سیل‌زدگان بی‌برنامگی است اظهار کرد: هر فردی بنا بر سلیقه خودش ورود می‌کند و برخی نیز به آن در فضای مجازی دامن زدند که کمک‌رسانی هدفمند نیست.

وی با اشاره به اینکه بسیج مستضعفین دارای یک شبکه قوی از اقشار مختلف مردم است افزود: اقشار مختلف بسیج از جمله پزشکان، طلاب، مهندسان، دانشگاهیان، اصناف و ... به خوبی می‌توانند سازمان‌یافته‌تر به کمک مردم سیل‌زده بشتابند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج همیشه در تنگناها به کمک مردم آماده است تصریح کرد: طرح «جهاد همبستگی ملی» سازمان بسیج با عنوان «هر مسجد، یک خانه»، «هر بانک، یک مدرسه» و «هر کاسب، یک لوازم خانگی» موجب می‌شود کمک به سیل‌زدگان در زمان کمتر و البته سازمان یافته‌تر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بدون تردید این اقدام توسط بسیج مستضعفین می‌تواند الگویی برای سایر دستگاه‌ها نیز باشد ادامه داد: دیگر دستگاه‌ها می‌توانند ترکیبی بین دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی و توانمندی‌های مردم ایجاد کنند تا کمک‌رسانی به نحو مطلوبی انجام شود.

آزادیخواه با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند بدون کمک مردم خسارت سیل‌زدگان را جبران کند خاطرنشان کرد: مردم به کمک سیل‌زدگان بشتابند چراکه اگر منتظر دولت بمانیم، هموطنان ما در سه استان سیل‌زده با مشکل مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت مردمی باید حداکثر استفاده صورت گیرد گفت: دولت هم باید برای کمک به سیل‌زدگان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها ورود کند.

انتهای پیام/89033/ 20/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول