اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

چراغ اول در طرح «هر مسجد یک خانه» روشن شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: در نخستین روز این طرح دیروز در مسجد آل یاسین و مسجد صاحب‌الزمان (عج) برای مناطق سیل‌زده بصورت نقدی و غیر نقدی مبلغ 300 میلیون ریال کمک شد.

چراغ اول در طرح «هر مسجد یک خانه»  روشن شد

 حجت‌الاسلام علی عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به طرح «هر مسجد یک خانه» که از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح شده است، اظهار کرد: بسیاری از حرکت‌های جهادی و انقلابی در داخل مساجد شکل گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان طرح «هر مسجد یک خانه» را ارزشمند و حرکتی برای کمک به سیل‌زدگان دانست و افزود: اداره اوقاف و امور خیریه زنجان از همه ظرفیت‌های موجود برای اجرای طرح هر مسجد یک خانه به‌کارگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه هیأت‌ امنا و خادمین مساجد استان موظف به همکاری و اجرای طرح «هر مسجد یک خانه» هستند، تصریح کرد: اوقاف زنجان در کنار بسیج و سپاه از ظرفیت خیرین، واقفان و افراد نیک‌اندیش برای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده و اجرای طرح هر مسجد یک خانه بهره‌گیری می‌کند.

عیسی زاده با بیان اینکه مردم سیل‌زده استان نیازمند کمک خیران و همه مردم هستند، خاطرنشان کرد: کمک به برادر دینی وظیفه ذاتی مسلمانان است و همه ما باید در ساخت خانه سیل‌زدگان اقدام عملی کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با بیان اینکه هیأت‌ امنای مساجد استان موظف به اجرای طرح «هر مسجد یک خانه» هستند، گفت: در کنار بسیج و سپاه از ظرفیت خیران برای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده بهره‌گیری می‌کنیم.

در نخستین روز این  طرح دیروز، در مسجد آل یاسین و مسجد صاحب‌الزمان (عج) برای مناطق سیل‌زده  بصورت نقدی و غیر نقدی  مبلغ 300 میلیون ریال کمک شد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول