اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

عارف در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی:

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید در اموری که سایر نهادها توانایی ورود ندارند، وارد شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید در اموری که سایر نهادها توانایی ورود ندارند، وارد شود.

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید در اموری که سایر نهادها توانایی ورود ندارند،  وارد شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مراسم معارفه دبیر جدید شورایعالی انقلاب فرهنگی در تالار اندیشه حوزه هنری گفت: از اوایل دهه هفتاد در خدمت مخبردزفولی بودم؛ زمانی‌که او جوان بود ما در دانشگاه تهران با وی حشر و نشر داشتیم و در این ۲۴ سال وی اصلا تغییر نکرده است و همان نگاه ارزشی و انقلابی را دارد.

وی ادامه داد:‌سعه صدر و تدبیر و گردآوری نخبگان به این خصوصیات مخبر اضافه شده است.

عارف ادامه داد:‌ اسناد برجسته‌ای در این مدت به تصویب رسید؛ نقشه جامع علمی کشور، نقشه مهندسی فرهنگی، سند تحول آموزش و پرورش، سند تحول و اسناد مهمی که در راستای سند چشم‌انداز بود در دوره مخبر به تصویب رسید و حیف است که وی را در این جایگاه نداریم اما خوشحالیم جای وی را برادر بزرگواری گرفت که از اوایل دهه هشتاد با او آشنا هستم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: من اطمینان دارم که حجت‌الاسلام عاملی می‌تواند کارهای خوب مخبر را ادامه دهد.

وی همچنین افزود: باید توجه داشته باشیم شورا، شورای عالی انقلاب فرهنگی است و باید اخلاق مدنظر قرار گیرد.

عارف با بیان اینکه اتهاماتی که زده می‌شود فضای عمومی فرهنگی را تخریب می‌کند، اظهار داشت: در حال حاضر شورای عتف عملا تعطیل است؛ شورایعالی انقلاب فرهنگی باید در جایی ورود کند که نهادهای دیگر نمی‌توانند ورود کنند.

وی در پایان گفت:‌ توصیه من به حجت‌الاسلام عاملی این است که به توصیه مقام معظم رهبری در جلسات خصوصی کامل توجه و عمل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول