اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

ستاری در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی

تولید علم و اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان ثمره مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی‌ است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر رتبه های خوبی در حوزه تولید علم و اشتغال در شرکت‌های دانش بنیان داریم، ثمره اسناد علمی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

تولید علم و اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان ثمره مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی‌  است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در تالار اندیشه حوزه هنری گفت: معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان که از سال ۸۶ ایجاد شده زاییده دوره مخبر دزفولی است.

وی ادامه داد: اگر رتبه های خوبی در حوزه تولید علم و اشتغال در شرکت‌های دانش بنیان داریم، ثمره اسناد علمی مصوب شورایعالی انقلاب فرهنگی است و من همیشه تاکید دارم هیچ مصوبه شورا در این سالها زمین نماند.

ستاری همچنین گفت: فکر می‌کنم حرکت جدی در جوانان ایجاد شده که مبنای قدرت جمهوری اسلامی است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تأکید کرد: اینکه مدل‌های جدیدی برای پژوهش و فناوری ایجاد کردیم، ثمره اسناد مصوب شورا در دوره مخبر است و حتما به عنوان یک دوست سالیان سال کنار هم کار می‌کنیم.

ستاری افزود: حجت‌الاسلام عاملی هم به عنوان دوست خوب ما در شورایعالی فضای مجازی است که تخصص خاص اوست و در آینده ما را با نظراتش کمک می‌کند.

وی در پایان گفت:‌ به مخبر و تمام اعضای کمیته‌های شورا خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم با ادامه همکاری‌ها اقتدار علمی و فناوری کشور را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول