اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور:

خدمت، فلسفه اساسی انتصاب مدیران است/ ساماندهی امور کشور مدنظر مسؤولان باشد

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خدمت به مردم را فلسفه اساسی انتصاب مدیران عنوان کرد و گفت: انتظار مردم ازمسؤولان، ساماندهی امور کشور است.

خدمت، فلسفه اساسی انتصاب مدیران است/ ساماندهی امور کشور مدنظر مسؤولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسین ذوالفقاری صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان که با حضور استاندار جدید سمنان انجام شد، اظهار کرد: سبک زندگی امروز نیازمند توجه بیشتری است و باید به این امر توجه کرد.

وی با اشاره به خصوصیات استاندار جدید سمنان گفت: علیرضا آشناگر در بدنه وزارت کشور فعالیت زیادی داشته و از شهرداری تا فرمانداری و معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار را در دو استان تجربه کرده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: آشناگر مسؤولیت‌‌های مختلفی برعهده داشته است و امیدواریم منشأ خدمات ارزنده‌ای برای استان سمنان باشد.

ذوالفقاری خدمت به مردم را فلسفه اساسی انتصاب مدیران عنوان و بیان کرد: امیدواریم برنامه‌های استان سمنان با وجود استاندار جدید به‌خوبی اجرایی شود.

وی تأکید کرد: امروز مردم نیازمند دارند که ببینند مسؤولان برای آن‌ها خدمت می‌کنند و انتظار مردم از ما ساماندهی امور کشور است.

خدمت به مردم سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه معارفه مدیران با هدف خدمت به مردم انجام می‌شود و باید این امر سرلوحه کار مدیران قرار گیرد، اظهار کرد: سیدشهاب‌الدین چاووشی استانداری مردمی و همراه با مردم بود.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی تصریح کرد: باید از خدمات خالصانه و صادقانه استاندار سابق سمنان قدردانی شود.

وی افزود: ناجی سرپرست استانداری سمنان نیز در این مدت و به ویژه در سفر استانی رئیس‌جمهوری و هیأت دولت زحمات زیادی متحمل شد و رسم مهمان‌نوازی و مهمان‌داری را به‌خوبی به جای آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تبریک انتصاب استاندار جدید اظهار کرد: هر استانداری که وارد استانی می‌شود، قبل از حضور وی سخنان متفاوتی له یا علیه او شنیده می‌شود؛ اما در استان سمنان مطلبی علیه علیرضا آشناگر استاندار جدید نشنیده‌ام.

شاهچراغی بیان کرد: امیدواریم استاندار جدید سمنان به گونه‌ای عمل کند که تا آخر خدمت در این استان نیز مطلبی علیه او شنیده نشود.

تلاش شد تا تصویر خوبی از  جمهوری اسلامی ترسیم شود

استاندار سابق سمنان نیز در این نشست اظهار کرد: بزرگ‌ترین خسارت رفتن از استان سمنان، دوری از دوستانی نظیر آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان است.

سیدشهاب‌الدین چاووشی تصریح کرد: تلاش کردیم تا تصویر خوبی از نظام جمهوری اسلامی ایران در استان سمنان ترسیم شود و تا جایی که امکانات اجازه می‌داد، ناراضی برای نظام اسلامی نتراشیم.

وی با پوزش از بابت قصور احتمالی در زمان تصدی استانداری سمنان گفت: قصور احتمالی عمدی نبوده است و امیدواریم نزد خداوند متعال شرمنده نباشیم.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول