اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

برخی نمایندگان مجلس به‌دنبال انتصاب‌ها و مهره‌چینی برای انتخابات هستند

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه از برخی نمایندگان مجلس ناامید شده‌ایم گفت: برخی به دنبال انتصاب اطرافیان و مهره‌چینی برای انتخابات سال آینده هستند.

برخی نمایندگان مجلس به‌دنبال انتصاب‌ها و مهره‌چینی برای انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: نمایندگان نباید به جای حل مشکلات مردم با مهره‌چینی و انتصاب نزدیکان از امروز به نبال انتخابات سال آینده باشند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید از ظرفیت‌های قانونی خود در برابر وزرا و مسئولین استفاده کنند و در این شرایط بد اقتصادی اجازه ندهند فشار بر مردم بیش از پیش شود.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که یک وزیر به راحتی بعد از 5 سال عملکرد ضعیف و قفل کردن کارها به راحتی و بدون بازخواست، استعفا می دهد و مسئولیت را ترک میکند.

وی با اشاره به اینکه ملت باید به صورت شفاف با مسائل جاری کشور آشنا شوند، تاکید کرد: مسئولین و نمایندگان محلس شفافیت در امور را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به پیاده روی بزرگ اربعین در کربلا عنوان کرد: امام حسین(ع) تجسم تقوا است و او را باید امام همه متقین و افراد با تقوا دانست.

اربعین نماد هویت شیعه است

وی با اشاره به اینکه اربعین نمایش حقانیت حسین(ع) و طولانی نبودن عمر باطل است، تاکید کرد: امروز بعد از 1400 سال هیچ اثری از بنی امیه نیست اما نام حسین(ع) اینچنین زنده و جاری است.

قابل با اشاره به اینکه اربعین نماد هویت شیعه است، تاکید کرد: مسئولین موظف هستند تمام ابزارهای لازم برای زیارت امام حسین(ع) را در این ایام فراهم کنند.

وی با اشاره به کوتاهی های صورت گرفته در حوزه تقسیم ارز بین زوار گفت: برای یک سفر تفریحی به راحتی ارز در بین مسافرین توزیع می شود اما برای چنین حرکت بزرگی شاهد نابسامانی‌های زیادی هستیم که جای گلایه دارد.

مراقب باشیم با تصویب FATF کاپیتولاسیون جدیدی در این کشور رقم نخورد

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز لغو کاپیتولاسیون که با پیگیری‌های امام راحل(ع) انجام شد، اضافه کرد: امروز باید مراقب باشیم با تصویب FATF کاپیتولاسیون جدیدی در این کشور رقم نخورد و عزت جامعه اسلامی مخدوش نشود.

این مسئول با تقدیر از حرکت قوه قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی، خواستار فعال‌تر شدن این قوه در برخورد با مفاسد اقتصادی شد و ادامه داد: عدم ثبات بازار و چندنرخی بودن اقلام نشان از عدم نظارت و کنترل صحیح است.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به قتل روزنامه نگار سعودی، خاطرنشان کرد: این جنایت نمایشی از حقوق بشر آمریکایی بود و دیدیم که رئیس جمهور آمریکا به راحتی اعلام می‌کند که حاضر نیست به خاطر چنین جنایتی دست از معامله با سعودی‌ها بکشد.

وی در پایان یادآور شد: این درحالی است که همین افراد در برابر محاکمه و اعدام جنایتکاران و تروریست‌ها و خودکشی یک جاسوس فریاد حقوق بشر سر می‌دهند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول