اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان:

امام‌ جمعه باید در کنار مردم باشد و درد آن‌ها را احساس کند

نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان گفت: امام‌ جمعه باید با مردم و در کنار مردم باشد و درد آن‌ها را احساس کند، نه این‌که بین آن‌ها دیوار و فاصله ایجاد شود.

امام‌ جمعه باید در کنار مردم باشد و درد آن‌ها را احساس کند

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، روز چهارشنبه در جمع مردم بخش "معمولان" در مسجد المهدی (عج) این شهر اظهار داشت: امام‌جمعه باید مشکلات و درد دل مردم را به مسؤولان برساند و رفع آن را از مسؤولان بخواهد.

وی افزود: هنگام ورودم به استان لرستان تنها هشت نماز جمعه برپا بود که نسبت به سایر استان‌ها در ردیف آخر قرار داشت، بنابراین افزایش تعداد امامان جمعه استان به‌ عنوان نخستین اقدام در دستور کار قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در  لرستان گفت: هم اکنون 18 نماز جمعه در سراسر استان لرستان اقامه می‌شود و شهر معمولان نیز طی 12 سال تاکنون حضور چهار امام‌ جمعه را تجربه کرده است.

وی با بیان این‌که حاکمیت دینی با نماز جمعه محقق می‌شود، افزود: با توجه به این‌که نماز یاد خدا و آرام‌بخش دل‌ها است، بر اساس آیه قرآن، نماز جمعه ذکر خدا و این جایگاه به‌عنوان مهم‌ترین سنگر دین و پایگاهی مستحکم در برابر دشمنان است.

آیت‌الله میرعمادی نماز جمعه را هدیه ارزشمند انقلاب اسلامی به مردم دانست و خاطرنشان کرد: دشمن درصدد تضعیف و خلوت کردن جایگاه نماز جمعه است، اما مردم بصیر و بیدار این اجازه را به دشمن نخواهند داد.

وی بر ضرورت رفع مشکلات ناشی از سیل در شهرستان پل‌دختر توسط مسئولان تأکید کرد و افزود: مردم نباید فراموش شوند؛ مسئولان به خسارات وارده به شهرستان پل‌دختر ناشی از سیل توجه داشته و امیدوارم رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جلسه امروز در مرکز استان تصمیم‌ها و برنامه‌های خوبی در جهت رفع این مشکلات اتخاذ کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: نماز جمعه محل رسوا کردن منافق، کافر، دشمن و استکبار جهانی است و محور ارزش‌های دینی، توحید، خداپرستی و تحکیم باورهای دینی است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول