اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بجنورد:

مدارس مزین به اقامه نماز شود/ لزوم مشارکت هرچه بیشتر مسؤولان خراسان شمالی در نماز جمعه

امام‌جمعه بجنورد بر عدم حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی در نماز جمعه تذکر داد و از مسؤولان آموزش‌وپرورش خواستار مزین شدن مدارس به اقامه نماز شد.

مدارس مزین به اقامه نماز شود/ لزوم مشارکت هرچه بیشتر مسؤولان خراسان شمالی در نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌ ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به شناخت آسیب‌های سبک زندگی اظهار کرد: اعتماد و کمک به ظالم توسط اسلام نکوهش شده و نجات مظلوم از ظالم و کمک کردن به آن توصیه گردیده است.

وی همچنین دوری از ظلم کردن و همچنین ظلم ناپذیر بودن را از اصول اسلام برای جامعه‌های اسلامی عنوان کرد و افزود: بر این اساس مسلمانان باید حق خود را بگیرند اما حق دیگران را پایمال نکنند.

امام‌جمعه بجنورد همچنین با اشاره به این موضوع ادامه داد: فریاد علیه ظالم ازنظر قران مانعی ندارد و آمریکا نیز چون ظالم است باید نفرین کرد و علی حقوق فریاد کشید.

وی همچنین در ادامه خداوند را یاری‌گر مظلومان در جنگ با ظالمان برشمرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت و تأکید اقامه نماز در مدارس گفت: آموزش‌وپرورش وظیفه مزین کردن مدارس به اقامه نماز را بر عهده دارد و اثرگذارترین محل برای آموزش نماز همین مدارس و آموزش‌وپرورش است.

وی همچنین با اشاره به اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، این موضوع را باعث باز شدن مدیریت بسته در کشور عنوان کرد و افزود: جوانان باید مدیریت بیاموزند و افرادی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند به انتقال تجربیات خود اقدام کنند.

یعقوبی در ادامه بر عدم حضور برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در نماز جمعه تذکر داد.

امام‌جمعه بجنورد در بخش انتهایی خطیبه های نماز جمعه مرکز خراسان شمالی با تذکری نسبت به تیم مذاکره‌کنندگان کشور گفت: هفت ماه از تصمیم‌گیری راجع به برجام و ادامه همکاری با کشورهای اروپایی می‌گذرد و تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده است که باید از موضع ضعف خارج‌ شده و به‌جای تلف شدن وقت کار اساسی‌تری را انجام داد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول