اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر وزارت ورزش در المپیاد کونگ‌فو خبر داد

رقابت 450 ورزشکار در نخستین المپیاد استعدادهای برتر کونگ‌فو در سمنان

ناظر وزارت ورزش و جوانان در المپیاد کونگ‌فو از رقابت 450 ورزشکار در نخستین المپیاد استعدادهای برتر کونگ‌فو در سمنان خبر داد.

رقابت 450 ورزشکار در نخستین المپیاد استعدادهای برتر کونگ‌فو در سمنان

منصوره توسلی در جریان برگزاری المپیاد استعدادیابی برتر کونگ‌فو در سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان، اظهار کرد: سمنان میزبان نخستین المپیاد استعدادهای برتر کونگ‌فو و هنرهای رزمی دختران کشور با حضور 450 ورزشکار در قالب 32 تیم است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران حاضر در این مسابقه از 31 استان با هم به رقابت می‌پردازند، افزود: المپیک ورزش‌های رزمی 2022 سنگال مقصد و چشم‌انداز این المپیاد استعدادیابی است.

ناظر وزارت ورزش و جوانان در المپیاد کونگ‌فو از حضور شرکت‌کنندگانی از سنین 12 تا 15 سال در این المپیاد استعدادیابی خبر داد و تصریح کرد: در این المپیاد 11 مقام اولی، 11 مقام دومی و 22 نفر به‌عنوان مقام سوم انتخاب می‌شوند که در مجموع 44 استعداد هستند.

توسلی با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه این المپیاد که در سالن ورزشی غدیر سمنان برگزار شد، بیان کرد: این رقابت‌ها دو روزه است.

وی با ابراز رضایت از شرایط میزبانی و وضع برگزاری المپیاد کونگ‌فو در سمنان، از مسؤولان برگزاری این المپیاد در سمنان قدردانی کرد.

به گزارش فارس؛ نخستین دوره رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کونگ‌فو و هنرهای رزمی دختران رده سنی نوجوانان کشور با قهرمانی تیم البرز در سالن غدیر سمنان پایان یافت.

در این پیکارهای دوروزه، تیم البرز با کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره به‌عنوان قهرمانی کشور دست پیدا کرد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول