اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل فدراسیون کونگ‌فو:

15 درصد از اعتبارات فدراسیون کونگ‌فو به استان‌ها تعلق می‌گیرد/ به مناطق آزاد نگاه استانی داریم

دبیرکل فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی گفت: 15 درصد از اعتبارات فدراسیون‌ها به هیات‌های استانی تعلق دارد که با وجود اعتبارات محدود فدراسیون، این تقسیم اعتبار به مساوات صورت خواهد گرفت.

15 درصد از اعتبارات فدراسیون کونگ‌فو به استان‌ها تعلق می‌گیرد/ به مناطق آزاد نگاه استانی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عزت‌الله ابراهیمی عصر امروز در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت کونگ‌فو استان خوزستان، اظهار کرد: با استعفای رئیس سابق هیأت کونگ‌فو استان خوزستان در یک سال گذشته سرپرست عهده‌دار این سمت بود که در هر صورت باید مجمع این هیات برای تعیین رئیس جدید برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: سرپرست هیات گونگفو استان خوزستان نیز به جهت عملکرد مناسب خود در یکسال گذشته، به سمت ریاست هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی منطقه آزاد اروند منصوب شد که مجمع این هیأت نیز در یک ماه آینده برگزار خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی در خصوص شرایط استان خوزستان در این رشته، تصریح کرد: استان خوزستان جزء هیأت‌های برتر فدراسیون کونگ‌فو به‌شمار می‌رود، مسابقات قهرمانی آزاد کشور در سال اخیر به صورت متوالی در این استان برگزار شده و همیشه این استان در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بوده است، این نشان دهنده فعالیت مناسب این رشته در خوزستان بوده است.

ابراهیمی با اشاره به درخواست استان‌ها برای اخذ میزبانی مسابقات و اردوهای ملی، عنوان کرد: استان‌های زیادی متقاضی اخذ میزبانی دارند که با بررسی این درخواست‌ها، فاکتورهای موجود را مورد سنجش قرار داده، سپس در راستای اعطای میزبانی اقدام می‌کنیم.

وی افزود: خوزستان قهرمانان بزرگی داشته و در بخش آزاد نیز از کارنامه خوبی برخوردار است و در نیمه آزاد نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته تا به موفقیت دست یابند.

دبیرکل فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی در واکنش به جدایی منطقه آزاد اروند از ورزش استان خوزستان، یادآور شد: منطقه آزاد اروند و ارس  با حکم وزیر ورزش به عنوان اداره‌کل معرفی شده و باید به آن دید استانی داشته باشیم، با توجه به شناختی که از پتانسیل این مناطق داریم، آنها را هیأتی مستقل تلقی کرده و هر اعتباری برای سایر استان‌ها تخصیص داده می‌شود، برای این هیات‌ها نیز اختصاص می‌یابد.

ابراهیمی با اشاره به کمک‌های مالی فدراسیون به هیات‌های استانی، گفت: 15 درصد از اعتبارات فدراسیون‌ها به هیات‌های استانی تعلق دارد که با وجود اعتبارات محدود فدراسیون، این تقسیم اعتبار به مساوات صورت خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: روند فدراسیون همیشه بر این روال بوده که در مسابقات بین‌المللی قراردادهایی را با استان‌ها منعقد می‌کنیم، اما هر اسپانسری که توسط هیات‌های استانی جذب شود، متعلق به همان استان بوده و فدراسیون در آن دخل و تصرفی نخواهد داشت.

دبیرکل فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی در خصوص برنامه‌های آینده این فدراسیون در خصوص تیم ملی، بیان کرد: در انتظار دستورالعمل بازی‌های آسیایی هستیم تا با توجه به آن، در وزن‌هایی که نیاز به بازیکن داریم مسابقات انتخابی برگزار کنیم و اردوی تیم ملی را نیز می‌توانیم در هر استانی که در خواست برای میزبانی داشته باشد، برگزار کنیم.

ابراهیمی در پایان با اشاره به موضوع آموزش در استان‌ها و برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری خاطرنشان کرد: با درخواست کلاس‌های آموزشی استان‌هایی که پتانسیل بالایی دارند به سرعت موافق خواهد شد و مشکلی در این خصوص متوجه فدراسیون نیست. 

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول