اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کردستان قهرمان رقابت‌های کونگ‌فوتوای مردان بزرگسال کشور شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ضمن اعلام قهرمانی کردستان در رقابت‌های «کونگ‌فوتوای» قهرمانی بزرگسالان مردان کشور، از صعود تیم آروین سقز به مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال لیگ برتر جوانان کشور خبر داد.

کردستان قهرمان رقابت‌های کونگ‌فوتوای مردان بزرگسال کشور شد

حامد جولایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: کردستان در رقابت‌های کونگ‌فوتوای قهرمانی بزرگسالان مردان کشور «انتخابی تیم ملی» به مقام قهرمانی دست یافت..

به گفته این مسوول ورزشی، در این پیکارها کونگ‌فوکاران 31 استان سراسر کشور به مدت دو روز در مجموعه ورزشی آزادی سنندج در 11 وزن به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات، تیم کردستان الف با 35 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و مازندران و گیلان به ترتیب با امتیازات 24 و 18 عناوین دوم سوم را به دست آوردند.

جولایی تصریح کرد: در تیم کردستان الف، جمشید داستان نشان طلا را بر گردن آویخت، سینا ویسی و سامان بهمنی به مدال نقره دست یافتند و امید محمودی، کیوان نوری، پویا صدیقی، پیمان محمدزاده، هومن خاتونی و محمد علیمرادی نشان برنز را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: همچنین میلاد محمدی و میدیا حسینی در قالب تیم کردستان ب دو مدال طلای این دوره از پیکارها را کسب کردند.

مسابقات کونگ‌فوتوای جهان آبان ماه امسال در کشور اسپانیا برگزار می‌شود.

صعود آروین سقز به مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال لیگ برتر جوانان کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه گفت: تیم فوتسال آروین سقز در بازی پایانی رقابت‌های فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور تیم یاران جوان بندرعباس را شکست داد و با 17 امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

جولایی یادآوری کرد: مسابقات فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور در دو گروه 8 و 7 تیم در شهرستان سقز برگزار شد که تیم آروین سقز با تیم‌های آپکو پارس قم، دبیری تبریز، شهرداری ساوه، یاران جوان بندرعباس، شهرداری رشت، منصوری شاد کاشان و مقاومت قزوین همگروه بود.

وی اضافه کرد: نماینده کردستان در این پیکارها تیم‌های یاران جوان بندرعباس، دبیری تبریز، شهرداری ساوه و مقاومت قزوین را مغلوب کرد و در مصاف با شهرداری رشت و منصوری شاد کاشان به تساوی دست یافت.

جولایی خاطرنشان کرد: در نهایت، آروین سقز و منصوری شاد کاشان به ترتیب با امتیازات ۱۷ و ۱۶ به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی این مسابقات صعود کردند.

مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور با حضور چهار تیم به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.

تیم آروین سقز به سرپرستی اقبال دهزنی، سرمربیگری حاتم شریفی و مربیگری سلیمان سواره در این مسابقات حضور یافت.

رقابت‌های فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور طی روزهای 27 مردادماه تا دوم شهریور در سالن دو هزار نفری شهید آبدرم سقز برگزار شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول