اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر تهران خبر داد

آماده‌باش هلال احمر تهران برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آمادگی این جمعیت به منظور اعزام نیرو و اقلام به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

آماده‌باش هلال احمر تهران برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

حسین کتابدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس استان تهران اظهار داشت: پس از گذشت یک سال و دو هفته از زلزله ۷/۲ ریشتری استان کرمانشاه در سال گذشته،‌ در ساعت ۲۰/۰۷ دقیقه امشب دوباره شاهد لرزش در مناطق مختلف استان کرمانشاه بودیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: پس از اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر وقوع زلزله در استان کرمانشاه، تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان کرمانشاه و استان‌های معین کرمانشاه با دستور رئیس جمعیت هلال احمر کشور و رئیس سازمان امداد و نجات به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

 وی تصریح کرد: از همان دقایق ابتدایی زلزله در محل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان تهران همراه با معاون و کارشناسان امداد و نجات استان تهران حضور پیدا کرده تا در صورت نیاز، به مناطق اعزام زلزله زده اعزام شویم.

کتابدار اضافه کرد: تمامی شعب جمعیت هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت نیاز، تیم‌های عملیاتی و اقلام امدادی مانند چادر، پتو، آب معدنی، لوازم گرمایشی و... به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شود.

آمادگی تیم واکنش سریع هلال احمر تهران برای اعزام به مناطق زلزله‌زده 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران به تیم واکنش سریع این جمعیت اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که از گذشته صورت گرفته، در هر استان یک تیم واکنش سریع مستقر هستند.

وی افزود: وظیفه این تیم، حضور عملیاتی در اولین لحظات وقوع حوادث و سوانح است که در صورت نیاز به عنوان اولین تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر هر استان به محل حادثه اعزام خواهند شد. 

کتابدار بیان کرد: هموطنان سعی کنند از انعکاس اخبار غیر موثق و شایعات پرهیز کنند و منابع و اخبار را از طریق رسانه ملی پیگیری نمایند.

وی ادامه داد: ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان است و در صورت نیاز هموطنان، به آن‌ها خدمات امدادی ارائه خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در پایان این خبر نیز با اشاره به بارش‌های ساعات گذشته که در سطح استان تهران به‌وجود آمده است، از آمادگی کامل عوامل این جمعیت جهت امدادرسانی به هموطنان در سیلاب‌ها و حوادث احتمالی خبر داد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول