اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

واحدهای بازسازی شده در زلزله شب گذشته آسیب جدی ندیده‌اند

استاندار کرمانشاه به مقاومت مطلوب واحدهای مسکونی شهری و روستایی در حال ساخت و ساخته شده توسط بنیاد مسکن، در زلزله شب گذشته اشاره کرد و گفت: این واحدها آسیب جدی ندیدند.

واحدهای بازسازی شده در زلزله شب گذشته آسیب جدی ندیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در فرمانداری قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: زلزله ۶.۴ ریشتری شب گذشته، با لطف خداوند و هوشیاری مردم، خسارت جانی نداشت.

به گفته استاندار کرمانشاه، مردم استان کرمانشاه طی یک‌سال گذشته، تجارب خوبی برای سازگاری و مقابله با زلزله کسب کرده‌اند.

وی به مقاومت مطلوب واحدهای مسکونی شهری و روستایی در حال ساخت و ساخته شده توسط بنیاد مسکن، در زلزله شب گذشته اشاره و بیان کرد: این واحدها آسیب جدی ندیدند.

بازوند با بیان اینکه دولت و مدیریت بحران، تعطیلی ندارند، افزود: مدیران باید در روزهای تعطیل نیز آمادگی لازم را برای مقابله با شرایط خاص و حوادث غیرمترقبه داشته باشند که با داشتن این آمادگی هم‌اکنون با عدم مشکل در زمینه آب، برق و مخابرات مناطق زلزله‌زده مشاهده می‌شود.

آنگونه که استاندار کرمانشاه می‌گوید، مشکلاتی به صورت موردی در تأمین آب شرب روستایی وجود دارد که با اعزام 20 دستگاه تانکر آب، عملیات آبرسانی در حال انجام است.

وی به تدارک اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی به مقدار لازم اشاره کرد و افزود: جایگاه‌های دام خسارت چندانی ندیده‌اند شاید تلفات دامی به کمتر از 30 رأس برسد.

بازوند در ادامه از نیروهای نظامی، ارتش، سپاه و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی در راستای حضور به موقع خود در زلزله شب گذشته تشکر کرد و گفت: حضور به موقع این نیروها آرامش روحی و روانی را برای مردم آسیب‌دیده به دنبال دارد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول