اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

امید در گفت‌وگو با فارس خبر داد

راه اندازی مجتمع بزرگ بین‌المللی با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی و یک دانشگاه آلمانی

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کابردی با اشاره به جدیت این دانشگاه برای اقدامات بین‌المللی مشترک با دانشگاه‌های خارجی گفت: در آینده نزدیک یک مجتمع بزرگ بین‌المللی با همکاری دانشگاه جامع علمی و کاربردی و یک دانشگاه آلمانی که آموزش در آن دو زبانه است راه اندازی خواهد شد.

راه اندازی مجتمع بزرگ بین‌المللی با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی و یک دانشگاه آلمانی

محمد حسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به جدیت این دانشگاه برای اقدامات آموزشی بین‌المللی گفت: تلاش داریم که در آینده نزدیک یک مجتمع بزرگ بین‌المللی را با همکاری یک دانشگاه آلمانی و همکاری دانشگاه علمی و کاربردی تأسیس کنیم که مقدمات و طرح آن تدوین شده و به زودی مشاوران برای بازدید از این دانشگاه به آلمان سفر خواهد کرد.

وی افزود: مرحله اول راه‌اندازی مجتمع بزرگ بین‌المللی که قرار است در تهران فعالیت خود را آغاز کند و گواهینامه بین‌المللی ارائه کند، توسط دانشگاه علمی و کاربردی ایران و بخشی از صنایع برند دار آلمانی مدیریت و اداره شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کابردی گفت: آموزش ارائه شده در این مجتمع بین‌المللی به زبان فارسی و آلمانی است که بخشی از این دانشجویان کلاس‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌های خود را در ایران و بخشی از کلاس‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌ها را در آلمان می‌گذرانند ضمن اینکه یکی از مراکز دانشگاه علمی و کاربردی تعدادی از دانشجویان رشته عکاسی خود را به آلمان اعزام کرده است که قرار است کارهای عملی و کارورزی خود را در این کشور بگذرانند.

امید خاطرنشان کرد: تعدادی دانشجوی خارجی در مراکز علمی و کاربردی استان‌های کرمانشاه، بوشهر و اصفهان وجود دارند، ضمن اینکه مراودات خارجی دانشگاه علمی و کاربردی شروع شده و ادامه خواهد یافت، ولی سمبل و پایلوت تمامی این اقدامات همان مرکز بین‌المللی است که با کمک آلمانی‌ها قرار است در دانشگاه علمی و کاربردی راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول