اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اسماعیلی خبر داد

تعمیرات اساسی ۲ ساختمان در خوابگاه‌های کوی پسران دانشگاه تهران

مدیر کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان ورودی جدید امسال این دانشگاه گفت: تا این لحظه به همه دانشجویان مجاز به اسکان، خوابگاه اختصاص داده‌ایم. ضمن اینکه در خوابگاه‌های کوی پسران، 2 ساختمان را برای اسکان ورودی‌های جدید تعمیرات اساسی کردیم.

تعمیرات اساسی ۲ ساختمان در خوابگاه‌های کوی پسران دانشگاه تهران

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، اسماعیلی مدیر کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران گفت: امیدواریم با حمایت خیرین و حامیان دانشگاه بتوانیم طرح‌های توسعه‌ای خوابگاه‌ها شامل پروژه‌های آب خاکستری، انرژی خورشیدی، سنسورهای روشنایی و طرح‌های مربوط به سرای سبز را اجرا کنیم.

وی افزود: خیرین و حامیان کمک‌های خوبی به خوابگاه‌های دانشگاه تهران کرده‌اند و بخش قابل توجهی از تجهیزات مورد نیاز خوابگاه را با کمک آنها تأمین کرده و توانسته‌ایم تجهیزات بسیاری از خوابگاه‌ها را نوسازی کنیم.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با شرایط مالی موجود، توسعه فیزیکی خوابگاه‌ها مورد نظر ما نیست ولی در توسعه خدمات تا حد ممکن فعالیت می‌کنیم.
وی افزود: تابستان امسال تمامی موکت‌های داخل خوابگاه‌های خالی از سکنه را بیرون آورده و شسته‌ایم، موکت‌های مستهلک را با موکت نو جایگزین کرده‌ایم. در مجموع حدود ۹ هزار متر شستشو شده و حدود ۷ هزار متر موکت نو در خوابگاه‌ها اضافه کرده‌ایم.
مدیر کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران درباره سایر اقدامات انجام شده، گفت: در تابستان توانستیم خوابگاه‌هایی که خالی از سکنه بود را علاوه بر نظافت و سمپاشی، لکه‌گیری و نقاشی کنیم، همچنین درها و پنجره‌ها را تعمیر و برخی از مشکلات موتورخانه‌ها، مشکلات تاسیساتی و مشکلات فاضلاب را رفع کنیم.
وی افزود: در خوابگاه‌های کوی پسران، 2 ساختمان را برای اسکان ورودی‌های جدید تعمیرات اساسی کردیم.
اسماعیلی ضمن اشاره به افزایش تعداد دانشجویان ورودی جدید امسال دانشگاه گفت: تا این لحظه به همه دانشجویان مجاز به اسکان، خوابگاه اختصاص داده‌ایم.
وی افزود: معمولا در دانشگاه تهران برای اسکان دانشجویان بومی که از راه‌های دور به دانشگاه می‌آیند و بعضی از دانشجویان شبانه که از طرف اداره شاهد و ایثارگر یا از طرف سیستم مددکاری اجتماعی مرکز مشاوره معرفی می‌شوند، ظرفیت‌هایی در نظر گرفته می‌شود ولی امسال به علت افزایش تعداد دانشجویان ورودی جدید، به دنبال تأمین این موارد از طریق معرفی به خوابگاه‌های خودگردان و اجاره‌ای هستیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول