اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

به‌نژاد مطرح کرد

ساخت خوابگاه 250 نفره جدید در دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه افزایش خدمات در این دانشگاه به تأسی از برنامه‌های وزارت علوم و کمک از صندوق رفاه دانشجویان و خیرین بوده است از ساخت خوابگاه 250 نفره جدید در این دانشگاه خبر داد.

ساخت خوابگاه 250 نفره جدید در دانشگاه تهران

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسن به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در شصت و دومین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در دانشگاه تهران به تأسی از برنامه‌های وزارت علوم تلاش کردیم خدمات کیفی را افزایش دهیم که در این راه از کمک‌های صندوق رفاه دانشجویان و خیرین استفاده کرده‌ایم. 

وی افزود: هزینه‌کرد 25 میلیارد تومانی در 4 سال اخیر برای خوابگاه‌های این دانشگاه،‌ نوسازی کامل اینترنت دانشگاه و مجموعه خوابگاه‌ها و بازسازی و صنعتی کردن آشپزخانه دانشگاه تهران بخشی از این خدمات بوده است. 

معاون دانشجویی دانشگاه تهران  خاطرنشان کرد: بازسازی و توسعه فضای سبز دانشگاه تهران، افزایش کیفیت مواد اولیه غذاهای این دانشگاه و افزایش تنوع غذاها،‌ ساخت خوابگاه 250 نفره جدید، کاهش ظرفیت اتاق‌های خوابگاهی که تعداد دانشجویان در آن زیاد بوده است و افزایش هزار نفری به خوابگاه‌های دانشگاه تهران بخش دیگری از خدمات دانشجویی این دانشگاه بوده است. 

به‌نژاد در پایان گفت: راه‌اندازی فروشگاه‌های تخفیفی و ساخت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه به متراز 900 متر مربع بخش دیگری از این فعالیت‌ها به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول