اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد

مشمولان دریافت‌کننده خدمات از مراکز آسیب‌های اجتماعی بهزیستی

معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: ۹ گروه از افراد مشمول دریافت خدمات از مراکز آسیب های اجتماعی بهزیستی می شوند.

مشمولان دریافت‌کننده خدمات از مراکز آسیب‌های اجتماعی بهزیستی

مهشید موقر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس گفت: افراد مشمول دریافت خدمات از مراکز آسیب های اجتماعی شامل ۹ گروه از افراد می شود.

وی ادامه داد: زوجین متقاضی طلاق و افرادی که دارای اختلافات خانوادگی حاد هستند می توانند از خدمات مراکز آسیبها استفاده کنند.

معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: زنان و دختران در معرض آسیب های اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی نیز در مراکز آسیب بهزیستی پذیرش می شوند و به این منظور خانه های امن نیز برای این گروه از افراد راه اندازی شده است.

موقر، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند را گروه دیگری برای دریافت خدمات از مراکز آسیب بهزیستی عنوان کرد و گفت:کودکان خیابانی و کار، همسران آزار دیده،کودکان آزار دیده، مبتلایان به اختلال هویت جنسی( TS)، دختران و پسران فراری از خانه و سایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند نیز از این خدمات ویژه بهره می گیرند.

وی در مورد مراکز ارائه دهنده خدمات در حوزه آسیب های اجتماعی گفت: ۴ مرکز مداخله در بحران،بازپروری،مرکز مداخله در کاهش طلاق و مرکز اورژانس اجتماعی سیار در سطح استان تهران به ارائه خدمات به این گروه ها مشغول است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول