اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

افزایش 100 درصدی میزان بازگشت اجاره بها به دانشگاه‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویان

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، در راستای بهبود فضای سراهای دانشجویی، بازگشت اجاره بها به دانشگاه ها را با افزایش ۱۰۰ درصدی از ۳۰ به ۶۰ درصد ارتقا داده است.

افزایش 100 درصدی میزان بازگشت اجاره بها به دانشگاه‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، براساس اعلام کارنامه خدمات و عملکرد صندوق  رفاه دانشجویان وزارت علوم، در ۳ سال گذشته با اصلاح قوانین و مقررات مربوط به پرداخت اجاره بهای سراهای دانشجویی و فرهنگ سازی در خصوص پرداخت به موقع اجاره بهای سراها، میزان درآمد صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از این محل، حدود ۷۵ درصد رشد داشته است.

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان چندی پیش در گفت‌وگو با فارس از هزینه‌کرد حدود 100 میلیارد تومانی این صندوق در 2 سال گذشته به منظور ارتقای سطح، تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی و راه‌اندازی اتاق‌های تندرستی خبر داد.

همچنین وی با تاکید بر اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و کار جهادی به دنبال آن هستیم که تعداد خوابگاه‌های سطح یک و دو دانشگاه‌های کشور را افزایش دهیم، گفت: 63 خوابگاه دانشگاه‌های کشور در سطح یک قرار دارند که در سال جدید تعداد آنها افزایش خواهد یافت.

با توجه به اسناد منتشر شده از سوی صندوق رفاه دانشجویان که به برخی از اقدامات  در راستای بهبود فضای سراهای دانشجویی اشاره شده است، بازگشت اجاره بها به دانشگاه از ۳۰ به ۶۰ درصد افزایش یافته است. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول