اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فرهمند راد:

شناسایی نیازمندی‌های جدید جامعه بخشی از اهداف دانشگاه علمی کاربردی

سرپرست واحد دانشگاه علمی کاربردی غرب تهران گفت: شناسایی نیازمندی‌های جدید جامعه یکی از اهداف این دانشگاه است که بر همین اساس می‌کوشیم آن را به صورت مستمر به روز کرده و دوره‌های مختلف در این زمینه برگزار کنیم.

شناسایی نیازمندی‌های جدید جامعه بخشی از اهداف دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، شهریار فرهمند سرپرست واحد دانشگاه علمی کاربردی غرب تهران در مراسم افتتاح ساختمان این واحد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم افزایش مهارت دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی این هدف را سرلوحه کار خود قرار داده و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اجرای حداکثری آن در دستورکار دارد. 

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی به خود می‌بالد که شهیدی مانند شهید محسن حججی در این دانشگاه تحصیل کرده است. 

سرپرست واحد دانشگاه علمی کاربردی غرب تهران تصریح کرد: ارتقای کیفی از مهمترین اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی است که این امر در واحد استانی تهران غرب در سرلوحه کار قرار دارد و برای ترغیب دانشجویان جهت حضور بیشتر آنان، حداکثر تعامل لازم را با نمایندگی ولی فقیه در این دانشگاه انجام خواهد داد. 

وی گفت: شناسایی نیازمندی‌های جدید جامعه بخش دیگری از اهداف دانشگاه جامع و به ویژه واحد تهران غرب است که می‌کوشیم آن را به صورت مستمر به روز کنیم. 

فرهمند راد اظهار داشت:‌ آموزش بهتر و نظارت بر سرفصل دروس از دیگر اقداماتی است که در دستورکار ما قرار دارد. 

وی گفت: برگزاری جشنواره های قرآنی و ورزشی بین مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی از دیگر اقداماتی است که می‌کوشیم امسال و سال‌های آینده به صورت ویژه آن را دنبال کنیم، این در حالی است که این دانشگاه افتخار تقدیم ۹۰ شهید در راه اعتلای انقلاب اسلامی ایران را دارد. 

سرپرست واحد دانشگاه علمی کاربردی غرب تهران گفت: برای بهبود فرایندها از طریق نیروهای جدید با استفاده از تجارب نیروهای قدیمی می‌کوشیم درنهایت موجب تکریم بیشتر ارباب‌رجوع شده و تلاش کنیم با پشتیبانی سازمان مرکزی دانشگاه، ستاد واحد استانی تهران غرب را فعال‌تر و پویاتر نگه داریم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول