اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

حجت‌الاسلام رمضانی تاکید کرد

لزوم تواضع کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به ارباب رجوع

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه یک کشور از کارکنان این دانشگاه خواست نسبت به ارباب رجوع با مهربانی و تواضع رفتار کنند.

لزوم تواضع کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به ارباب رجوع

به گزارش خبرنگار گروه علمی دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدصفی‌ رمضانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در آئین افتتاح ساختمان دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی غرب تهران گفت:‌تقارن فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی غرب با سالروز قیام عاشورا قطعا مایه برکات فراوانی خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم تواضع و فروتنی و نقش آن در راه رسیدن به کمال انسان‌ها، افزود: از شناختی که نسبت به شهریار فرهمندراد رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی غرب تهران دارند وی را انسانی فروتن و متواضع دیده‌ام.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت:‌از کارکنان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی و به ویژه واحد استانی تهران غرب می‌خواهم در برخورد با ارباب رجوع با نهایت مهربانی، تواضع و خوشرویی رفتار کنند که قطعا حرکت در این مسیر می‌تواند مایه خیر و برکت فراوانی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول