اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

بسته خبری تئاتر/7 مرداد97

«آرش» به دیوار چهارم رسید/ تمدید «آن مرد با اسب آمد»

نمایش «آرش» به کارگردانی آرش اشاداد از دهم مرداد ماه در مجموعه نمایشی دیوار چهارم اجرا می‌شود.

«آرش» به دیوار چهارم رسید/ تمدید «آن مرد با اسب آمد»

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، نمایش «آرش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آرش اشاداد از 10 مرداد ماه هر روز ساعت 17:30 در مجموعه نمایشی دیوار چهارم به روی صحنه خواهد رفت.
میلاد محمدی پور، نغمه طوسی، محمد صادقی، رعنا حسین دخت، عباس بابایی، زینب فرحزادی، امیر شریعت و امین جوادی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

*«آن مرد با اسب آمد» تمدید شد

استند آپ کمدی  آن مرد با اسب آمد» به تهیه کنندگی اشکان خطیبی که در تیر ماه با اجرای میثم درویشان پور کمدین برگزیده خنداننده شو با استقبال مخاطبین رو به رو شد، برای دو اجرا در مرداد تمدید شد. این استند آپ که به برشی از زندگی کمدین می‌پردازد تنها دو اجرای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه خواهد داشت.

*رونمایی از تیزر رسمی «بلوری‌ها»

نمایش «بلوری‌ها» به کارگردانی مریم باقری و نویسندگی فرهاد نقد علی که پیش تر بنا بود تا ۱۰ مرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود؛ به علت استقبال مخاطبین تمدید شد.

همزمان با تمدید این اثر نمایشی تیزر رسمی نمایش رونمایی شد، در این اثر محمد هادى عطایى، ایمان اشراقى، مهرخ افضلى و وحید نفر ایفای نقش می‌کنند.
ایمان اشراقى که تهیه‌کنندگی این نمایش را برعهده دارد، پیشتر در اوایل دهه هشتاد با سریال خط قرمز به شهرت رسیده بود که به سبب تحصیلاتش در رشته پزشکی از عالم بازیگری فاصله گرفته بود.

«بلوری‌ها» تا پایان مرداد، هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود، علاقه‌مندان می توانند جهت تهیه بلیت به سامانه تیوال مراجعه کنند.

* «ماهی سیاه کوچولو» به پالیز رسید

محمد عاقبتی نمایش «ماهی سیاه کوچولو» را از ۲۹ مرداد به تماشاخانه پالیز می‌آورد.

 «ماهی سیاه کوچولو» نوشته‌ مهرنوش علیا (براساس داستان صمد بهرنگی) به کارگردانی محمد عاقبتی پس از اجرای موفق خود در تماشاخانه شهرزاد و نیویورک امریکا در تازه ترین اجرای خود در تماشاخانه پالیز به روی صحنه می‌رود. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: ماهی سیاه کوچولو با مادرش در برکه‌ای کوچک زندگی می‌کند و رویای دریا در سر دارد.
شهرزاد بهشتیان، آوا درویشی، مازیار سیدی، ناز شادمان، پارمیس عقدایی، مانیا علیجانی، مانلی قراخان در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
همچنین نمایش «ماهی سیاه کوچولو» از ۲۹ مرداد ساعت ۲۱ به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول