اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/عراق؛ انتخاب چهارم/

«نوری المالکی» خبر انصراف از رقابت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد

رئیس ائتلاف دولت قانون عراق، انتشار اخباری مبنی بر انصرافش از رقابت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد.

«نوری المالکی» خبر انصراف از رقابت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «نوری المالکی» معاون رئیس‌جمهور عراق و رئیس ائتلاف دولت قانون طی بیانیه‌ای اخبار منتشر شده درباره انصراف از نامزدی را تکذیب و اعلام کرد خبر انصرافم از انتخابات صحت ندارد و بنده بیانیه‌ای در این‌باره صادر نکرده‌ام.

در بیانیه المالکی که روز جمعه (دیروز) نسخه‌ای از آن در پایگاه خبری شبکه «رووداو» منتشر شد، آمده است: برخی طرف‌ها با بی‌اخلاقی و به منظور منحرف کردن مردم، این شایعه را منتتشر کرده‌اند.المالکی هنوز حضور دارد و ائتلاف دولت قانون متحد است.

دفتر اطلاع‌رسانی نخست‌وزیر پیشین عراق نیز تاکید کرد که برخی منابع، خبر جعلی خروج وی از رقابت‌های انتخاباتی را منتشر کرده‌اند. و این خبر صحت ندارد و ما از مردم می‌خواهیم که اخبار را از منابع رسمی وابسته به دفتر اطلاع‌رسانی نوری المالکی پیگیری کنند.

پیش از این یک صفحه با نام نوری المالکی با 21 هزار دنبال‌کننده بیانیه‌ای جعلی از وی را منتشر کرد که در آن آمده بود: پس از بازبینی دقیق و بررسی تحولات جاری سیاسی در عراق و بنا بر مقتضیات و مصلحت عمومی از انتخابات پارلمانی سال 2018، خارج می‌شوم و در راس دبیرکلی حزب الدعوة الاسلامی باقی خواهم ماند و به جای خود، برادرم «حسن السنید» را در راس فهرست ائتلاف دولت قانون پیشنهاد می‌کنم. تصمیم بنده برای انصراف از انتخابات، بر خلاف آنچه که برخی می‌گویند، شتابزده نیست و پس از بررسی‌های عمیق وضعیت موجود در عراق اتخاذ شده است.

انتهای پیام/غ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول