اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/عراق؛ انتخاب چهارم/

«سید عمار الحکیم»: همه فرزندان عراق را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت می‌کنم

رئیس جریان حکمت ملی عراق، پس از انداختن رأی خود به صندوق، مردم عراق را به حضور گسترده در انتخابات فراخواند.

«سید عمار الحکیم»: همه فرزندان عراق را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت می‌کنم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سید عمار الحکیم» رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رئیس جریان حکمت ملی نیز پای صندوق رای‌گیری انتخابات پارلمانی عراق حاضر شد و رای خود را ثبت کرد.

به اعلام دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی در تهران، وی پس از انداختن رای به صندوق خطاب به مردم عراق گفت: تمام فرزندان عراق را به شرکت گسترده در انتخابات، پیش از ظهر امروز دعوت می‌کنم، چرا که امکان تمدید زمان رأی گیری وجود ندارد.

وی طی صحبت‌هایی این جشن انتخاباتی بزرگ را به مردم عراق تبریک گفت و افزود: این انتخابات تعهد و پایبندی عراق به دموکراسی و مسیر آن را تثبیت می‌کند.

رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق با سپاسگزاری مجدد از کمیسیون عالی انتخابات، نیروهای امنیتی، نهادهای حکومتی، رسانه‌ها و تمام کسانی که برای موفقیت در روند این انتخابات مشارکت دارند، فرزندان عراق را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و رأی ریزی تا پیش از ظهر امروز دعوت کرد.

حکیم ادامه داد: ملت عراق باید تا پیش از ظهر امروز آراء خود را به صندوق‌های رأی بریزند زیرا امکان تمدید زمان انتخابات وجود ندارد.

وی در پایان جوانان عراق را برای ‌شرکت در انتخابات به منظور تغییر شرایط و مقابله با مفسدان و شکست خوردگان فرا خواند.

کمیساریای عالی انتخابات عراق  رای‌گیری امروز (22 اردیبهشت) را از ساعت 7 صبح (به وقت بغداد) آغاز کرده و این انتخابات قرار است تا ساعت 18 عصر ادامه یابد و به دلیل الکترونیکی بودن فرآیند رای‌گیری در دور جدید انتخابات عراق، امکان تمدید این ساعت وجود ندارد.

«جریان حکمت ملی» به ریاست سید عمار الحکیم تصمیم گرفته است به طور مستقل در انتخابات حاضر شود و سخنگوی رسمی فهرست انتخاباتی حکمت ملی، «محمد جمیل المیاحی» است.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول