اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

اعطای 14 سکه بهار آزادی به خادمان قرآن/ دعوت از رئیس جمهور برای حضور در مراسم

دبیر انجمن خادمان قرآن با اشاره به دعوت از رئیس جمهور برای حضور در همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم هم‌زمان با نیمه ماه مبارک رمضان، از اعطای 14 سکه بهار آزادی به خادمان قرآن سال 1397 خبر داد.

اعطای 14 سکه بهار آزادی به خادمان قرآن/ دعوت از رئیس جمهور برای حضور در مراسم

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، همایش خادمان قرآن کریم در دولت یازدهم با فرازوشیب‌های بسیاری همراه بود به طوری که این همایش به جای برگزاری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در زمان‌های متعدد دیگری برپا می‌شد، تا جایی که حتی رئیس جمهور دولت یازدهم در چهار سال برپایی همایش خادمان قرآن کریم، تنها یک بار آن‌هم در سال 1393 در این همایش حصور یافت و در سال‌های بعد بدون برنامه‌ریزی مدون از خادمان قرآن تجلیل به عمل می‌آمد.

شرایط انتخاب خادمان قرآن همچون گذشته است

امسال در دولت دوازدهم به منظور ایجاد برنامه‌ریزی بهتر و برپایی همایش خادمان قرآن در زمان مناسب، جلساتی با مسئولان برپایی همایش برگزار شده است تا علاوه بر دعوت از رئیس جمهور همایشی درخور و شایسته برپا شود.

البته از زمانی که مجمع خادمان قرآن کریم تشکیل شد قرار بود خادمان قرآن در این مجمع و با همفکری اعضا انتخاب شوند اما با وجود گذشت حدود سه سال از تشکیل مجمع خادمان قرآن، شرایط انتخاب خادمان قرآن در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همچون گذشته است.

همایش تجلیل از خادمان قران نیمه ماه رمضان برگزار می‌شود

یکی از دلایل این امر عدم برگزاری جلسات منظم مجمع خادمان قرآن و نبود بودجه مناسب به منظور برپایی جلسات است، بر همین اساس محمدرضا پورمعین دبیر انجمن خادمان قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس خواستار حمایت معاونت قرآن و عترت ارشاد برای برپایی دومین نشست خادمان قرآن کریم شد.

وی همچنین از هماهنگی‌های لازم برای برگزاری همایش خادمان قرآن خبر داد و گفت: همایش خادمان قرآن در نیمه ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین‌المللی قران کریم برگزار خواهد شد.

اعطای 14 سکه بهار آزادی به خادمان قرآن/ دعوت از رئیس جمهور برای حضور در مراسم

پورمعین درباره جوایز برگزیدگان همایش خادمان قرآن خاطر نشان کرد: احتمالا جوایز برگزیدگان امسال هم همچون سال گذشته نشان خادم قرآن و 14 سکه بهار آزادی باشد که امیدواریم این همایش با حضور آقای رو.حانی رئیس جمهور کشور برگزار شود.

دبیر انجمن خادمان قرآن از دعوت رئیس جمهور برای حضور در همایش خادمان قرآن خبر داد و افزود: مکاتبات رسمی با دفتر ریاست جمهوری انجام شده است و ما منتظر پاسخ آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول