اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

معاون قرآن و عترت ارشاد خبر داد

مراسم تجلیل از خادمان قرآن در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت ارشاد با اشاره به اینکه انتخاب خادمان قرآن در کمیته‌های تخصصی و مطابق با آیین‌نامه انجمن خادمان قرآن کریم انجام می‌شود، گفت: خادمان قرآن در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم معرفی و تجلیل خواهند شد.

مراسم تجلیل از خادمان قرآن در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه مشترک نمایندگان کارگروه‌های تخصصی انجمن خادمان قرآن کریم با عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت ارشاد در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فقهی‌زاده با بیان اینکه حمایت از انجمن خادمان قرآن کریم از سیاست‌ها و برنامه‌های قطعی معاونت قرآن و عترت است، بر لزوم حفظ ساختار مردمی این انجمن تأکید کرد و گفت: وزارت ارشاد سیاستی مبنی بر دولتی سازی نهادهای مردم‌نهاد را ندارد بر همین اساس ساختارسازی این انجمن برپایه بدنه قرآنی جامعه بسیار هوشمندانه است.

وی با اشاره به اینکه سیاست وزارت ارشاد به عنوان عضو هیأت امنای انجمن خادمان قرآن کریم، حمایت و پشتیبانی برنامه‌ای و اعتباری است، افزود: برگزاری مجمع عمومی انجمن خادمان قرآن کریم در نیمه نخست سال ٩٧ از دیگر سیاست‌های حمایتی معاونت قرآن و عترت از انجمن است که در این مجمع؛ تشکیلات، ساختار و ارکان انجمن استقرار خواهد یافت.

فقهی‌زاده با بیان اینکه خادمان قرآن سال آینده در نمایشگاه قرآن معرفی و تجلیل می‌شوند، گفت: بیست‌وسومین دوره آیین ملی تکریم از خادمان قرآن کریم با انتخاب خادمان در کمیته‌های تخصصی انجمن و در طی فرایند پیش‌بینی شده در آئین‌نامه انجمن خادمان قرآن کریم انجام خواهد شد و در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم معرفی و تجلیل خواهند شد.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان کارگروه‌های تخصصی انجمن خادمان قرآن کریم دیدگاه‌ها و نظرات خود را با معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذاشتند و به بحث و تبادل نظر در خصوص وضعیت فعلی و وضعیت مطلوب انجمن خادمان قرآن کریم پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول