اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یادداشت  /  تاریخ نگار

33 سال پیش در چنین روزی

موفقیت ها در پرتو رهبری مقام معظم رهبری است

آیت الله منتظری: امروز همه موفقیت ها و رشد و آگاهی سیاسی در پرتو رهبری های صحیح و قاطع مقام معظم رهبری انقلاب به دست آمده است. امروز ملت ما مسائل را خوب می فهمند و القائات و تحریکات رادیوهای بیگانه دشمن و عوامل داخلی و خطوط انحرافی را تشخیص می دهند.

موفقیت ها در پرتو رهبری مقام معظم رهبری است

رخدادهای 29 آذر 62

چکیده :

  • امام خمینی : ایران کشوری است که باید کشاورزی آن اساس همه کارها باشد.

 

  • آیت الله منتظری : همه موفقیت ها و رشد و گاهی سیاسی در پرتو رهبری های صحیح و قاطع مقام معظم رهبری انقلاب به دست آمده است.

 

  • در سومین روز کنفرانس بررسی جنایات صدام جزئیات همکاری منافقین  با صدام فاش شد.

 

  • همزمان با دیدار فرستاده ویژه ریگان از بغداد آمریکا آمادگی خود را برای مبادله سفیر با عراق اعلام کرد.

 

امام خمینی : عده ای که می گویند از نظر کشاورزی نمی شود خودکفا شد، اطلاع دقیق ندارند

آقای عبدالله نوری نماینده امام در جهاد سازندگی به همراه اعضای شورای مرکزی جهاد سازندگی دیروز به حضور امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی رسیدند.

امام خمینی در آستانه تغییر این نهاد به وزارتخانه فرمودند: کراراً درباره زحمات جهاد در جبهه ها گفته ام. زحمات جهاد در سراسر ایران چشمگیر و مورد تصدیق همه ما بوده است. توجه کنید که کارهایتان برای خدا باشد. شما از خدا پاداش بخواهید نه از دولت و ملت، باید کاری کنیم که او راضی باشد.

امام ادامه دادند: راجع به بودجه جهاد، انشاءالله وقتی وزیر تعیین شد، تجدید نظر لازم را می نماید. من هم سفارش می کنم که انشاءالله دولت به محرومین نظر مهمتری بنماید. آن عده ای که می گویند از نظر کشاورزی نمی شود خودکفا شد، اطلاع دقیق ندارند. انشاءالله جهاد سازندگی بتواند محرومیت هایی را که روستائیان دارند به تدریج دفع نماید. جهاد هم خوب عمل کرده است. نماینده من در جهاد می ماند و به کارهایش ادامه می دهد.(1)

 

آیت الله منتظری: همه موفقیت ها در پرتو رهبری قاطع امام به دست آمده است

همزمان با آغاز هفته وحدت گروهی از طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی،خواهران طلبه مکتب های الزهرا و ولی عصر و کوثر تهران، اصفهان و کاشان و مسئولین این مکتب ها با آیت الله منتظری دیدار کردند.

آیت الله منتظری در این دیدار گفت :امروز همه موفقیت ها و رشد و گاهی سیاسی در پرتو رهبری های صحیح و قاطع مقام معظم رهبری انقلاب به دست آمده است امروز ملت ما مسائل را خوب می فهمند و القائات و تحریکات رادیوهای بیگانه دشمن و عوامل داخلی و خطوط انحرافی را تشخیص می دهند.دشمنان خارجی ما خیال می کنند می توانند با بزرگ جلوه دادن کمبودها و مشکلات ناشی از جنگ و تحریم اقتصادی در رادیو های خودشان ملت را از راهی که به پیروی از رهبر خود انتخاب کرده سست و یا منصرف سازند آنچه بیش از هر چیز مهم است نقش تعیین کنده رهبر انقلاب در مقاطع مهم انقلاب می باشد.(2)

 

افشای جزئیات جدید از همکاری منافقین و صدام

در سومین روز از کنفرانس بررسی جنایات صدام ابعاد جدیدی از جزئیات همکاری های منافقین با رژیم بعثی صدام از زبان مجاهدین عراقی افشا شد.

یکی از مجاهدن عراقی در این زمنیه گفت : منافقین پیرامون تبلیغات علیه جمهوری اسلامی فعالیت گسترده ای انجام می دهند و رژیم بعثی عراق نیز در این زمینه از هیچگونه کمی نسبت به آنان دریغ نمی کند. رژیم بعثی 20 ساختمان را در عراق در اختیار سازمان منافقین قرار داده که تعدادی از این ساختمان ها در منطقه حفاظت شده صالحیه قرار دارد که ساختمان های رادیو تلویزیون، مجلس و کاخ صدام در آنجا قرار دارد. به گفت وی منافقین همکاری نزدیک و گسترده ای نیز با رادیو و تلویزیون عراق دارند. علاوه بر این رژیم بعثی چاپخانه مدرن و بسیار بزرگی را نیز در اختیار منافقین قرار داده است. محمد خلیجی افزود : شواهد زیاد و گزارش های موثقی نیز وجود دارد که منافقین تقریبا همه روزه از طریق فرودگاه بین المللی بغداد میان عراق و فرانسه در رفت و آمد هستند.(3)

 

فرستاده ریگان وارد عراق شد

دونالد رامسفلد نماینده ریگان در منطقه و هماهنگ کننده سیاست های آمریکا با کشورهای مرتجع منطقه دیروز وارد بغداد شد.

وی به دنبال ملاقات با مبارک و فهد شاه عربستان راهی بغداد شده بود. به گزارش خبرگزاری فرانسه این اولین دیدار آشکار یک مسئول آمریکایی از عراق پس از سال 1967 می باشد.رامسفلد پس از ورودش به بغداد با میخائیل یوحنا عزیر معاون صدام و وزیر خارجه رژیم بعث عراق دیدار و گفت و گو کرد. بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه مناسبات میان عراق  وآمریکا،جنگ ایران و عراق و اوضاع جهان عرب محور این گفت و گوها بوده است. همزمان با دیدار رامسفلد از بغداد سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که واشنگتن آماده مبادله سفیر با عراق است.(4)

 

منابع:

1. جمهوری اسلامی ، 29 آذر 62 ، ص 16
2. جمهوری اسلامی ، 29 آذر 62 ، ص 16
3. اطلاعات، 29 آذر 62 ، ص14
4. اطلاعات، 29 آذر 62 ، ص 16

انتهای متن/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول