اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

23 تا 27 آذر

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های شوق تلاوت در کیش برگزار می‌شود

مرحله نیمه نهایی دومین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت با حضور قاریان نوجوان برتر، 23 تا 27 آذرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های شوق تلاوت در کیش برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، دومین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت امسال نیز در سه مرحله برنامه‌ریزی شد که مرحله نخست آن با حضور قرآن‌آموزان این طرح در مؤسسات مجری برگزار شد.

در این رقابت‌ها علاوه بر قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت، قاریان نوجوان طرح ابرار و ملکوت نیز شرکت کردند و در این مرحله 71 نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که 51 نفر از آن‌ها قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت و 20 نفر قرآن‌آموزان طرح‌های ملکوت و ابرار هستند.

مرحله نیمه نهایی دومین دوره رقابت‌های شوق تلاوت 23 تا 27 آذرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود و برگزیدگان این مرحله نیز در کربلا به رقابت می‌پردازند.

به گزارش فارس رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت سال گذشته برای نخستین‌بار برگزار شد که در مرحله نیمه نهایی آن با حضور 50 قرآن‌آموز برگزار شد و در نهایت حدود 20 نفر در کربلا به رقابت پرداختند. یکی از ویژگی‌های این رقابت‌ها ایجاد انگیزه بیشتر به نوجوانان برای فعالیت در این عرصه است به طوری که قاریان برتر در اماکن مذهبی عراق نیز تلاوت می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول