اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مرحله نخست رقابت‌های «شوق تلاوت» شهریورماه برگزار می‌شود+تلاوت‌های مبنا

نخستین مرحله دومین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» شهریورماه برگزار می‌شود که در این مرحله شرکت‌کنندگان باید به تلاوت‌های مبنا تسلط داشته باشند و قرعه انتخابی را از حفظ تلاوت کنند.

مرحله نخست رقابت‌های «شوق تلاوت» شهریورماه برگزار می‌شود+تلاوت‌های مبنا

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، ثبت‌نام دومین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» امسال ویژه قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت آغاز شده است و علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت‌ها می‌توانند امادگی خود برای شرکت در این مسابقات را از طریق مؤسسات مجری این طرح اعلام کنند.

در این دوره از رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت قرآن‌آموزان طرح‌های ابرار و ملکوت نیز موظف هستند شرکت کرده و سطح توانمندی‌های خود را مورد ارزیابی قرار دهند. البته حضور این قاریان نوجوان در رقابت‌های شوق تلاوت تنها مختص مرحله مقدماتی است.

رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت در سه مرحله برنامه‌ریزی شده که قاریان نوجوان راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی در کیش به رقابت می‌پردازند و نوجوانان برتر این مرحله به کربلا اعزام خواهند شد و در مکان‌های مقدس این کشور به ارائه تلاوت می‌پردازند.

در مرحله نخست این رقابت‌ها قرآن‌آموزان باید به تلاوت‌های منتخب از 4 استاد مشهور مصری همچون «عبدالباسط، شحات‌انور، مصطفی اسماعیل و منشاوی» تسلط داشته باشند و قرعه انتخابی را از حفظ تلاوت کنند.

 

تلاوتی از استاد «شحات‌انور»
تلاوتی از استاد «منشاوی»
تلاوتی از استاد «مصطفی اسماعیل»
تلاوتی از استاد «عبدالباسط»

 

به گزارش فارس، مرحله نخست رقابت‌های شوق تلاوت نیمه اول شهریورماه برگزار می‌شود و برترین‌های این مرحله به مرحله نیمه نهایی راه می‌یابند. مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» 23 تا 27 آذرماه در جزیره کیش و مرحله نهایی این مسابقات اسفندماه در کربلا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول