اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پس از شکست در اولین عملیات صورت گرفت

تکرار عملیات «حماسه بزرگ» تروریست‌ها برای شکستن محاصره حلب

عناصر ائتلاف تروریستی جیش الفتح اعلام کردند که عملیات موسوم به «حماسه بزرگ حلب» آغاز شده است؛ عملیاتی که با همین نام چندی پیش آغاز شد و به شکست انجامید.

تکرار عملیات «حماسه بزرگ» تروریست‌ها برای شکستن محاصره حلب

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف تروریستی جیش الفتح امروز جمعه اعلام کرد که عملیات موسوم به «حماسه بزرگ حلب» آغاز شده است.

وبگاه خبری «قاسیون» وابسته به معارضان اعلام کرد که هدف جیش الفتح از این عملیات، به دست گیری کنترل حلب و شکستن محاصره مناطق شرقی این شهر است.

به گزارش این وبگاه، تروریست‌ها عملیات خود را با بمباران خمپاره ای و توپخانه ای به مواضع ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن در حلب و ریف آن آغاز کردند.

بنا بر این گزارش، عناصر جیش الفتح با موشکهای گراد، دانشکده های نظامی را در جنوب حلب بمباران کردند و راتفاعات راهبردی جنوب حلب نیز هدف بمباران تروریستها قرار گرفت.

در حال حاضر تروریست‌ها با نیروهای مقاومت در اطراف ساختمانهای 1070 واقع در جنوب حلب درگیر هستند و همزمان درگیریهای نیز در اطراف ارتفاع «احد» واقع در ریف جنوبی حلب در جریان است.

در همین راستا، «عبدالله المحیسنی» تروریست سعودی و «مسئول شرعی» ائتلاف جیش الفتح 10 مرداد سال جاری با انتشار نوار ویدئویی از آغاز عملیاتی جدید برای شکستن محاصره حلب تحت عنوان حماسه بزرگ حلب خبر داد که با شکست مواجه شدند.

در آن عملیات، حدود 4 هزار تروریست از همه گروههای مسلح حضور داشتند و جیش الفتح به عنوان سر نیزه آن جنگ بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول