اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ریابکوف: تعلیق حملات هوایی روسیه به مفهوم تمدید آتش‌بس در حلب نیست

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که روسیه هیچ حمله هوایی در روزهای گذشته انجام نداده است اما این به مفهوم تمدید آتش‌بس نمی‌باشد.

ریابکوف: تعلیق حملات هوایی روسیه به مفهوم تمدید آتش‌بس در حلب نیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه روز چهارشنبه (امروز) اعلام کرد در پاسخ به این سوال که تعلیق پروازهای جنگنده‌های روس در حلب به مفهوم تمدید آتش‌بس است یا خیر، گفت که نیروی هوایی روسیه هیچ‌گونه حمله‌ هوایی در نزدیکی حلب انجام نداده است اما آتش‌بس انسانی فراتر از توقف حملات هوایی است.

خبرگزاری تاس گزارش کرد، ریابکوف تصریح کرد: «هواپیماهای روسیه همچنان روی زمین هستند (عملیات هوایی انجام نمی‌دهند) اما آتش‌بس انسانی فراتر از تعلیق حملات هوایی است».

ریابکوف تصریح کرد: «مسئله اینکه آتش‌بس انسانی به طور تمام عیار اجرا می‌شود، باید توسط نمایندگان وزارت دفاع پاسخ داده شود. من با اینحال تأیید می‌کنم که نیروی هوایی روسیه هیچ حمله هوایی در شرق حلب در روزهای اخیر انجام نداده است. هواپیماهای ما در آنجا پرواز نمی‌کنند».

آتش‌بس انسانی در منطقه حلب در 20 تا 22 اکتبر به حالت اجرایی درآمد و خشونت‌ها بین ساعت 8 صبح تا 19:00 بعدازظهر به وقت محلی به حالت تعلیق درآمد. در مجموع هشت راهروی انسانی برای خروج غیرنظامیان و شبه‌نظامیان از این شهر  ایجاد شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول