اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن همچنان در انتظار روحانی

مراسم تجلیل از خادمان قرآن هر سال در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شد اما امسال با وجود آمادگی وزارت ارشاد هنوز زمان برپایی این مراسم به دلیل نداشتن وقت مناسب روحانی مشخص نیست.

برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن همچنان در انتظار روحانی

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از خادمان قران هر سال با حضور رئیس جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قران کریم برگزار می‌شد اما سال گذشته به دلیل مشغله کاری روحانی این مراسم چندین بار به تعویق افتاد و در نهایت با بیش از 6 ماه تأخیر در بهمن ماه 1394 در تالار وحدت آن‌هم بدون حضور رئیس جمهور برگزار شد.

امسال طبق وعده مسئولان وزارت ارشاد قرار بود این مراسم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و با حضور روحانی برگزار شود اما به دلیل عدم موافقت تیم امنیتی ریاست جمهوری پس از بازدید از مصلای امام خمینی(ره) برگزاری این مراسم به زمانی دیگر موکول شد.

به گفته محمدرضا پورمعین دبیر مجمع خادمان قرآن، وزارت ارشاد برای برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن آمادگی دارد و اسامی خادمان قران مشخص شده اما هنوز زمان مناسبی برای برپایی این مراسم از سوی ریاست جمهوری اعلام نشده است.

بر همین اساس برگزاری مراسم خادمان قرآن همچنان در انتظار تعیین زمانی از سوی ریاست جمهوری است اما امیدواریم امسال این مراسم همچون سال گذشته با تأخیر مکرر و با بدقولی‌های مسئولان برگزار نشود و رئیس جمهور به فعالان فرهنگی به ویژه خادمان قرآنی که عمری را برای توسعه فرهنگ دینی و اسلامی صرف کرده‌اند، توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول