اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

امیرنیا در گفت‌وگو با فارس:

برگزاری هفته‌های قرآن و عترت ارشاد از 25 دی‌ماه ادامه می‌یابد

معاون تبلیغ و ترویج ارشاد با اشاره به اینکه هفته‌های قرآن و عترت ارشاد در استان‌های فارس و جنوب کرمان برگزار شده است، گفت: برپایی این هفته‌ها در 6 استان باقی‌مانده با توجه به آمادگی آن‌ها از 25 دی ادامه می‌یابد.

برگزاری هفته‌های قرآن و عترت ارشاد از 25 دی‌ماه ادامه می‌یابد

«اصغر امیرنیا» معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری هفته‌های قرآن و عترت، اظهار داشت: در نیمه دوم سال جاری به منظور توسعه فرهنگ قرآنی در سطح کشور برگزاری هفته‌های قرآن و عترت در 8 استان کرمانشاه، فارس، اردبیل، سیستان‌وبلوچستان، مازندران، ایلام، کردستان و جنوب کرمان را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه تاکنون هفته‌های قرآن و عترت در استان‌های فارس و جنوب کرمان برگزار شده است، گفت: هدف اصلی باز برپایی این هفته‌ها ایجاد فضایی قرآنی در بین مردم سطح مختلف کشور است البته برای رسیدن به هدف اصلی یعنی انس دائمی با قرآن و توسل به عترت(ع) باید این برنامه‌ها به صورت فراگیر در کشور برگزار شود.

امیرنیا با اشاره به اینکه در هفته‌های قرآن و عترت فعالیت‌های بسیاری پیش‌بینی شده است، خاطر نشان کرد: جشنواره‌ها و مسابقات هفته‌های قرآن و عترت در استان‌ها شامل شعر و ادبیات، هنرهای تجسمی، صنایع دستی، هنرهای نمایشی و نمایشنامه‌نویسی، فیلم و فیلمنامه‌نویسی، آواها و نغمات، تلاوت و حفظ قرآن، پایان‌نامه و مقالات است که البته برای ایجاد شور قرآنی در این برنامه‌ها نشست و کارگاه‌هایی نیز با موضوعات قرآنی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته‌های قرآن و عترت استان‌ها از 25 دی ماه پیگیری می‌شود، گفت: این جشنواره‌ها در 6 استان باقی مانده از 25 دی ماه آغاز می‌شود و تا اواسط اسفندماه ادامه دارد.

امیرنیا از جمع‌آوری و به نمایش درآوردن آثار برتر خبر داد و افزود: آثار برتر هفته‌های قرآن و عترت ارشاد جمع‌آوری و در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول