اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

توسط معاون قرآنی وزیر ارشاد

احکام اعضای شورای برنامه‌ریزی هفته‌های قرآن و عترت صادر شد

معاون قرآن و عترت(ع) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احکام اعضای شورای برنامه‌ریزی هفته‌های قرآن و عترت استان‌ها را صادر کرد.

احکام اعضای شورای برنامه‌ریزی هفته‌های قرآن و عترت صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت(ع) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکامی 176 نفر را به عضویت شورای برنامه‌ریزی هفته‌های قرآن و عترت(ع) در هشت استان ایلام ،کردستان ،کرمانشاه،اردبیل ،مازندران ،فارس ،سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان را منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

تداوم حرکت در مسیر قرآن و عترت(ع) از اصول اساسی و ارزشمندی است که نیازمند نظارت، حمایت و اهتمام جدی همه دستگاه‌های اجرایی کشور است.

به منظور تحقق منویات بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی(ره) همچنین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایضا اهداف، سیاست‌ها و راهبردهای منشور توسعه فعالیت‌های قرآنی در کشور و نظر به ضرورت برگزاری هر چه مطلوب‌تر هفته­‌های قرآن و عترت استان‌ها با عنایت به سوابق، تعهد و تجربیات ارزنده شما به موجب این حکم، به عنوان عضو شورای برنامه‌ریزی هفته قرآن و عترت آن استان منصوب می‌شوید.

 امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، ضمن هماهنگی با مدیران محترم سایر دستگاه‌های مشارکت کننده، در پیشبرد اهداف متعالی قرآن و عترت(ع) موفق و مؤید باشید.

هفته های قرآن و عترت به همت معاونت قرآن و عترت (ع)،ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و مشارکت سایر دستگاه ها و نهاد‌های قرآنی با هدف ارائه همه جانبه توانمندی‌ها و فعالیت‌های قرآنی در سطح استان و در راستای شناسایی تقویت استعدادهای بالقوه به صورت رقابتی و جشنواره‌ای در بیش از 12 رشته مشترک فرهنگی و هنری در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول