اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

معاون قرآنی ارشاد:

۲.۵ میلیون نفر از فعالیت‌های قرآنی ماه مبارک رمضان استفاده کردند

معاون قرآن و عترت ارشاد با اشاره به برنامه‌های این معاونت در ماه مبارک رمضان، گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان استفاده کردند.

۲.۵ میلیون نفر از فعالیت‌های قرآنی ماه مبارک رمضان استفاده کردند

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، نشست خبری هفته‌های قرآن و عترت در استان‌ها با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت، اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج این معاونت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام حشمتی گزارشی از فعالیت‌های معاونت قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان ارائه داد و گفت: ما در این ماه نزدیک به 2 میلیون و 500 هزار نفر را تحت پوشش قرار دادیم، البته رویکرد اصلی ما در ماه مبارک رمضان حمایت از استان‌ها و فعالیت‌های قرآنی آنها بود.

وی با بیان اینکه هدف ما در ماه مبارک رمضان جلوگیری از تمرکززدایی فعالیت‌های قرآنی در پایتخت بود، خاطرنشان کرد: در استان‌های مختلف، نمایشگاه قرآن برگزار شد و در کنار آن، نشست، محافل انس با قرآن و مسابقات قرآنی نیز داشتیم.

حجت‌الاسلام حشمتی با اشاره به اینکه هفته‌های قرآن و عترت براساس آمادگی هر استان برگزار می‌شود، افزود: در بین استان‌های مستعد، تفاهم‌نامه‌ای امضا شد که از این بین 8 استان برای برگزاری هفته‌های قرآن و عترت انتخاب شدند.

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد، برگزاری هفته‌های قرآن و عترت استان‌ها را مکمل فعالیت‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: ما باید فعالیت‌های قرآنی در سراسر کشور را ارتقا دهیم و تنها به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اکتفا نکنیم.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ظرفیت خوبی برای توسعه فرهنگ قرآنی است، خاطرنشان کرد: تاکنون برنامه‌ریزی خوبی برای استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان صورت نگرفته است، اما اکنون ما در حال فعالیت‌های مطالعاتی جهت استفاده از این موقعیت هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول