اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

براساس گزارش نهایی شورای انتخابات ونزوئلا

107 کرسی مجلس ونزوئلا به دست راستگرایان افتاده است

بر اساس گزارش نهایی شورای انتخابات ونزوئلا، ۶۴/۰۷ درصد کرسی مجلس ونزوئلا نصیب راستگرایان و ۳۲/۹۳ درصد نصیب حزب حاکم شده است.

107 کرسی مجلس ونزوئلا به دست راستگرایان افتاده است

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، شورای ملی انتخابات ونزوئلا روز گذشته دومین گزارش رسمی خود ار نتایج انتخابات مجلس این کشور که روز یکشنبه برگزار شد را صادر کرد.

براساس این گزارش، حزب حاکم «سوسیالیست متحد ونزوئلا» در این انتخابات 55 کرسی به دست آورده و جبهه راستگرای «هیئت اتحاد دموکراتیک» نیز موفق به کسب 107 کرسی شده است.

اندکی پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات مجلس ونزوئلا، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور این کشور نتایج انتخابات را به رسمیت شناخت و عنوان کرد: ما نتایج انتخابات مجلس را مشاهده کردیم و با همین نتایج مخالف به سوی شما آمده‌ایم تا نشان دهیم که در ونزوئلا دموکراسی پیروز واقعی است.

وی در ادامه از مردم ونزوئلا خواست که بار دیگر دست به حماسه آفرینی بزنند و با این مبارزه جدید مقابله کنند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: آزادسازی کشور از چنگال جنگ اقتصادی و سوق دادن آن به سوی تولید، بزرگترین وظیفه انقلاب بولیواری است و دنبال کردن هر هدف دیگری به منزله پرتاب کردن کشور در گودال نئولیبرالیسم محسوب می‌شود.

«مادورو» در ادامه نیروهای انقلابی ونزوئلا را به اتحاد فراخوانند و تصریح کرد: ما باید با تمام تعهد خود به مقابله با برنامه‌های ضدانقلابی که در ماه‌های آینده با آنها مواجه می‌شویم، بپردازیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول