اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

راست‌گرایان ونزوئلا مدعی پیروزی در انتخابات مجلس شدند

رسانه کلمبیایی «ال اسپکتادور» گزارش داد که راست‌گرایان ونزوئلایی بدون اطلاع از نتایج رسمی انتخابات مجلس ونزوئلا، مدعی پیروزی در این انتخابات شده‌اند.

راست‌گرایان ونزوئلا مدعی پیروزی در انتخابات مجلس شدند

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «ال اسپکتادور»، با وجود اینکه هنوز هیچ اعلامیه رسمی درباره نتایج انتخابات مجلس ونزوئلا صادر نشده است، رهبران اپوزیسیون راست‌گرای این کشور در شبکه‌های اجتماعی خود را پیروز این انتخابات معرفی کرده‌اند.

«انریکه کاپریلس» یکی از سران اپوزیسیون ونزوئلا در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: مردم ونزوئلا در کمال فروتنی، آرامش و پختگی انتخاب خود را انجام دادند و ما نیز باید تصمیم مردم را بپذیریم.

با وجود این ادعا، مردم ونزوئلا در حال حاضر پای گیرنده‌های تلویزیونی خود نشسته و منتظر اعلام نتایج رسمی از سوی شورای انتخابات این کشور هستند؛ خبرنگاران داخلی و خارجی فراوانی نیز به همراه نمایندگان احزاب راست‌گرا و حزب حاکم اکنون در مقر این شورا حضور دارند.

روز گذشته بیش از 19 میلیون نفر از مردم ونزوئلا برای انتخاب نمایندگان مجلس این کشور به پای صندوق های رأی رفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول