اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حمایت از استعدادهای قرآنی در دستور کار معاونت قرآن و عترت ارشاد قرار گرفت

در جلسه مسئولان معاونت قرآن و عترت ارشاد کشف استعدادهای قرآنی و همچنین حمایت و سرمایه‌گذاری برای پرورش نخبگان قرآنی در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

حمایت از استعدادهای قرآنی در دستور کار معاونت قرآن و عترت ارشاد قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت ارشاد در جلسه مدیران این معاونت که روز گذشته اول آذرماه برگزار شد به ارائه راهکارهای مناسب برای شناسایی و حمایت از استعدادهای ناب قرآنی پرداخت و گفت: یکی از فعالیت‌های جدی پیش‌روی ما شناسایی و کشف استعدادهای قرآنی کشور و در نهایت حمایت و سرمایه‌گذاری برای پرورش آنها است.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی جامع و ملی طرح شناسایی و حمایت از نخبگان قرآنی کشور، افزود: قرآن کتاب امید به زندگی است بنابراین عمل به مضامین کلام وحی را باید در دستور کار خود قرار دهیم و در کنار آن به حمایت از نخبگان کشورمان اهتمام ورزیم.

حجت‌الاسلام حشمتی با بیان اینکه ما برای جاری شدن امید در کشور نیاز به بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی داریم، خاطر نشان کرد: تا وقتی که این کتاب آسمانی در شریان‌های زندگی ما جاری و ساری نباشد امید در کشور متبلور نخواهد شد.

معاون قرآن و عترت ارشاد با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد چهره اسلام را خشن و عبوس جلوه دهد، گفت: قرآن مظهر امید، نشاط و تعقل است بنابراین ما نباید اجازه دهیم دشمنان با فعالیت‌های اسلام‌هراسی، چهره اسلام را مخدوش سازند.

در ادامه این جلسه گزارش اجمالی از سوی مدیران در خصوص فعالیت های پیش روی معاونت قران و عترت ارائه شد. همچنین برپایی نمایشگاه عکس اربعین و برگزاری همایش کارشناسان قرآنی استان‌ها مورد بحث و بررسی حاضران در این جلسه قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول