اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کاندیدای حزب حاکم در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین:

رأی دادن به کاندیدای اپوزیسیون آرژانتین بازگشت به دوران شکست این کشور است

رسانه آرژانتینی «ته‌لام» گزارش داد که کاندیدای حزب حاکم آرژانتین، رأی دادن به کاندیدای اپوزیسیون این کشور در جریان انتخابات ریاست جمهوری را بازگشت به دوران شکست آرژانتین توصیف کرده است.

رأی دادن به کاندیدای اپوزیسیون آرژانتین بازگشت به دوران شکست این کشور است

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «ته‌لام»، «دنیل سیولی» کاندیدای حزب حاکم «جبهه برای پیروزی» در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین روز گذشته در سفر انتخاباتی خود به یکی از شهرهای استان «بوینوس آیرس» عنوان کرد که رأی دادن به «مائوریسیو ماکری» کاندیدای اپوزیسیون این کشور در جریان انتخابات ریاست جمهوری، بازگشت به دوران شکست آرژانتین محسوب می‌شود.

وی در این رابطه تصریح کرد: مشخص نیست که اپوزیسیون آرژانتین در حال برنامه‌ریزی برای پیشرفت کشور است یا می‌خواهد این کشور آمریکای جنوبی را به عقب بازگرداند؛ آنها همواره در تبلیغات انتخاباتی خود پیشنهاداتی را با مردم آرژانتین مطرح می‌کنند که این طرح‌ها پیشتر با شکست مواجه شده‌اند.

«سیولی» در ادامه افزود که «ماکری» قصد دارد سیاست‌هایی که در گذشته موجب بی‌نظمی در آرژانتین شده بودند را به کشور بازگرداند.

کاندیدای حزب حاکم در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین، دور دوم این انتخابات را «فینال بزرگ» خواند و خاطرنشان کرد که همه برنامه‌های وی آرژانتین را به سوی موفقیت خواهند برد.

وی همچنین عنوان کرد که نقطه نظرات حزب حاکم با حزب اپوزیسیون «تغییر بدهیم» کاملا متفاوت می‌باشد و تغییر واقعی در آرژانتین در طول 12 سال گذشته از سوی حزب حاکم حاصل شده است.

«سیولی» در انتها اعلام کرد که باید امید و دانش را در سراسر آرژانتین مسلط کرد.

مردم آرژانتین در 25 اکتبر (3 آبان) برای تعیین جانشین «کریستینا فرناندز» رئیس‌جمهور فعلی این کشور به پای صندوق‌های رأی رفتند؛ براساس نتایج به دست آمده از این انتخابات که لقب حفاظت‌شده‌ترین انتخابات تاریخ آرژانتین را نیز یدک می‌کشد، هیچ یک از کاندیداها موفق به کسب حداقل آراء مورد نیاز برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین نشد و این انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور اول این انتخابات «دنیل سیولی» با کسب 37 درصد آراء در رده اول و «مائوریسیو ماکری» با کسب 35 درصد آراء در رده دوم ایستاد.

اکثریت نظرسنجی‌های صورت گرفته در دور اول انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین نیز از پیروزی کاندیدای حزب حاکم در این انتخابات خبر می‌دادند.

در همین راستا «فرناندز» روز پنجشنبه با تأکید بر پیروزی «سیولی» در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین، اعلام کرد که مردم علاوه بر انتخاب شخص مورد نظر خود برای منصب ریاست جمهوری این کشور، نوع حکومت آرژانتین را نیز مشخص خواهند کرد.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین 22 نوامبر (1 آذر) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول