اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

با شروع مبارزات انتخاباتی در آرژانتین

«سیولی» طرح‌های جدید اقتصادی خود را مطرح کرد

رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» گزارش داد که کاندیدای پیروز دور اول انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین مبارزات انتخاباتی خود را آغاز کرد و طرح‌های اقتصادی جدید خود را مطرح کرد.

«سیولی» طرح‌های جدید اقتصادی خود را مطرح کرد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، «دنیل سیولی» کاندیدای حزب «جبهه برای پیروزی» در انتخابات راست جمهوری آرژانتین روز گذشته مبارزات انتخاباتی خود را برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور که در 22 نوامبر سال جاری ( اول آذر) برگزار خواهد شد، آغاز کرد تا بدین وسیله پیروزی خود در دور اول انتخابات ریاست جمهوری در این کشور را تثبیت کند و آرای مردم آرژانتین را به دست بیاورد.

در حالی‌که «مائوریسو ماکری» رقیب انتخاباتی وی از سوی حزب «تغییر می‌دهیم» پیش از شروع مبارزات انتخاباتی خود چند روزی را به سفر رفته است، «سیولی» به استان «توکومان»رفته تا در مراسم معارفه «خوان مانسور» فرماندار جدید این استان شرکت کند.

کاندیدای حزب «جبهه برای پیروزی» در شهر «سن میگل» واقع در استان «توکومان» با هدف جذب آرای رای‌دهندگان به «سرخیو ماسا» دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین در دور اول که در این مرحله حذف شد، چندین طرح جدید را پیشنهاد کرد.

«سیولی» همچنین در این سفر از فرصت استفاده کرد و و با جمعی از اعضا و فرمانداران حزب «جبهه برای پیروزی» در استان‌های دیگر آرژانتین دیدار کرد.  

پیشنهادات و طرح‌های جدی «دنیل سیولی»

یکی از طرح‌های ابتدایی وی افزایش 82 درصدی میزان حداقلی حقوق بازنشستگی است.

در این راستا وی اذعان داشت که در صورت تصدی منصب ریاست جمهوری کشور مانع صادرات برخی از محصولات به کشور خواهد شد و در راستای کاهش قیمت‌های بین‌المللی نسبت به افزایش و تقویت بازار تولیدات داخلی تلاش خواهد کرد.

وی همچنین به ضمن اشاره به تغییر میزان مالیات بر درآمد اظهار داشت که با توجه به شرایط کنونی در نظام بین‌الملل باید نسبت به افزایش تولید داخلی در بازار کشور تلاش کنیم.

کاندیدای پیروز دور اول انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین در انتخابات 25 اکتبر (3 آبان) اعلام کرد که به همراه دیگر فرمانداران آرژانتینی به بررسی جدی راه‌های تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر خواهیم پرداخت و در این مسیر نیروهای امنیتی کشور را نیز بسیج خواهیم کرد.

«سیولی» درباره دور اول انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت که ما، اعضای «جبهه برای پیروزی» کسانی هستیم که بهتر از هر کسی می‌توانیم نیازهای مردم آرژانتین را برطرف کنیم.

در تاریخ 26 اکتبر سال جاری (4 آبان) اتاق ملی انتخابات آرژانتین ضمن انتشار نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، اعلام کرد که «مائوریسیو ماکری» از حزب «تغییر می‌دهیم» موفق به کسب 35 درصد از آرای مردمی شد در حالی‌که «دنیل سیولی» از حزب حاکم «جبهه برای پیروزی» 37 درصد از آرای مردمی را کسب کرده است؛ در این راستا، انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین به دلیل نزدیکی بسیار زیاد نتایج انتخاباتی دو کاندیدای اصلی به دور دوم کشیده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول