اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

نماینده مجلس در گفت‌وگو با فارس:

سعودی‌ها بدون توجه به امنیت زائران فقط به کسب درآمد فکر می‌کنند

یک نماینده مجلس با اشاره به حادثه شب گذشته در مکه، گفت: سعودی‌ها فقط به فکر کسب درآمد بوده و توجهی به امنیت زائران ندارند.

سعودی‌ها بدون توجه به امنیت زائران فقط به کسب درآمد فکر می‌کنند

مهدی موسوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس درباره حادثه شب گذشته در مکه و کشته شدن تعدادی از زائران خانه خدا، گفت: شکی در این وجود ندارد که عربستان، فقط به دنبال کسب درآمد و تامین منابع مالی خود است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: عربستان، جهت به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران، قیمت نفت را پایین می آورد و از طرفی از طریق مناسک حج، سعی در جایگزین کردن و تامین منابع مالی خود را دارد.

موسوی نژاد با تاکید بر اینکه همه فکر و ذهن دولت عربستان، کسب درآمد است، گفت: عربستان توجهی به زیرساخت ها و تامین امنیت زائران ندارد.

وی با اشاره به ساخت و ساز در مکه و  ایام حج، اظهار داشت: طبیعی است که در همه دنیا و در زمان پیک مسافر، چنین کاری انجام نمی شود و در عربستان و در زمان حج تمتع هم، که از سراسر جهان اسلام مشرف می شوند، نباید ساخت و ساز انجام شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر ما درخواستی مبنی بر عدم توقف پروژه های ساختمانی در ایام حج به عربستان بدهیم، تمکین نمی کنند، بنابراین باید از طرف کشورهای اسلامی، فشارهای جدی تری به عربستان وارد شود و آنها را متعهد کنند که خدمات مناسب به زائران ارائه دهند، چرا که هر سال زائران خانه خدا دغدغه سالم برگشتن از مناسک حج  دارند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول