اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

به مدت 4 روز

پنجمین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی از 16 شهریورماه آغاز می‌شود

پنجمین دوره اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی از 16 تا 20 شهریورماه به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود. در این دوره علاوه بر مهارت‌های قرائت قرآن به سبک زندگی قرآنی نیز پرداخته می‌شود.

پنجمین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی از 16 شهریورماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، اردوی استعدادهای درخشان قرآنی از سال 1392 به همت سازمان دارالقرآن برگزار شد.

در نخستین مرحله این اردوها بیش از 100 نوجوان 12 تا 18 ساله که در سال 1390 در طرح «نغمه‌های قرآنی» نمرات بالایی کسب کرده بودند، حضور یافتند و تحت آموزش‌های مختلف قرار گرفتند.

پس از برگزاری چهار مرحله از اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی که با حضور 67 نفر از این نوجوانان در اردوگاه شهید حقانی استان البرز برگزار شد، آزمون آمادگی برای حضور در پنجمین دوره این آزمون‌ها هفته گذشته برگزار شد.

«محمدمهدی بحرالعلوم» معاون آموزش سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری پنجمین دوره اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی، گفت: هفته گذشته آزمون آمادگی استعدادهای درخشان قرآنی برای حضور در پنجمین دوره این اردوها گرفته شد تا پس از اعلام نتایج افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره شدند به این مرحله راه یابند.

وی از اضافه شدن یک روز به پنجمین دوره اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی خبر داد و افزود: تاکنون چهار دوره این اردوها سه روزه برگزار شده است اما در این دوره سعی داریم به مباحث مختلف به ویژه سبک زندگی قرآنی بیشتر بپردازیم بر همین اساس یک روز به روزهای برگزاری این اردوها افزودیم.

بحرالعلوم با اشاره به زمان برپایی این اردو، خاطرنشان کرد: پنجمین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی 16 تا 20 شهریورماه به سازمان دارالقرآن در اردوگاه شهید حقانی استان البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول