اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

ضرغام در گفت‌وگو با فارس:

پنجمین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی نیمه دوم شهریور برگزار می‌شود

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره به تکالیف میان‌دوره برای آمادگی حضور در پنجمین دوره اردوی پرورش استعدادهای درخشان قرآنی، گفت: این دوره از اردوها نیمه دوم شهریورماه در اردوگاه شهید حقانی استان البرز برگزار می‌شود.

پنجمین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی نیمه دوم شهریور برگزار می‌شود

«محمد ضرغام» مدیر آموزش سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری پنجمین دوره اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی گفت: سال گذشته چهارمین دوره این اردوها را با حضور حدود 70 نوجوان قرآنی برگزار کردیم و در این اردو تکالیفی به استعدادهای قرآنی دادیم تا برای حضور در پنجمین دوره این اردوها آمادگی لازم را کسب کنند.

برگزاری آزمون‌های میان‌دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآن

وی با بیان اینکه پنجمین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی نیمه دوم شهریورماه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: پیش از برگزاری این دوره آزمون‌هایی از استعدادهای درخشان قرآنی اخذ می‌شود به طوری که آزمون تجوید، صوت و لحن و ارائه تلاوت تقلیدی 11 تیر، ارائه تلاوت غیرتقلیدی همراه با آزمون کتبی اول مردادماه برگزار می‌شود.

ضرغام با اشاره به توجه به حفظ قرآن کریم در پرورش استعدادهای قرآنی، افزود: استعدادهای قرآنی باید برای حضور در دوره پنجم این اردوها قطعاتی از قرآن کریم را شامل آیات 35 تا 38 سوره مبارکه «نور»، آیات 9 تا 14 و 105 تا 111 سوره مبارکه «اسراء» و آیات 160 تا 165 سوره مبارکه «انعام» را حفظ کنند.

لزوم تربیت قاریان متخلق به اخلاق قرآنی

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با بیان اینکه در پنجمین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی به سبک زندگی قرآنی نیز توجه شده است، گفت: امیدواریم با برگزاری این اردوها قاریانی متخلق به اخلاق قرآنی تربیت کنیم و شاهد توسعه فرهنگ قرآنی در کشور باشیم.

وی با اشاره به مکان برگزاری پنجمین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی، افزود: با توجه به زمان برگزاری این دوره و مناسب بودن فضای سبز، پنجمین دوره اردوهای استعدادهای قرآنی در اردوگاه شهید حقانی استان البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول