اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مدیر حوزه علمیه قم:

نمایشگاه قرآن فراگیر و ثابت در طول سال برگزار شود

مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به لزوم توسعه برنامه‌های قرآنی، گفت: اگر ما اهتمام ویژه‌ای برای ایجاد یک نمایشگاه قرآن فراگیر وثابت در طول سال داشته باشیم، در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از توفیقات بیشتری بهره‌مند خواهیم شد.

نمایشگاه قرآن فراگیر و ثابت در طول سال برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احمد فرخ‌فال مدیر حوزه علمیه استان قم بعد از بازدید از بخش حوزوی، دستاوردهای این بخش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره از نمایشگاه بخش‌های محتوایی قرآن کریم بسیار جذاب و پربار ظاهر شدند.

وی با بیان اینکه قرآن به عنوان یکی از محوری‌ترین منابع دینی اسلام است، افزود: ما باید از فرصتی که در این نمایشگاه فراهم شده است به بهترین نحو برای نمایش و ارائه محصولات دینی استفاده کنیم تا عموم مردم را با فرهنگ دینی آشنا سازیم.

حجت‌الاسلام فرخ‌فال با اشاره به لزوم افزایش فضای بخش حوزوی در نمایشگاه قرآن در دوره‌های بعد، خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود که مسئولان فضای بیشتری را در اختیار بخش حوزوی قرار دهند تا حوزه‌ای که مسئول دین مردم و بیان معارف قرآنی است بتواند همه ظرفیت‌ها و محصولات خود را ارائه بدهد.

مدیر حوزه علمیه استان قم به لزوم توسعه برنامه‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: همان گونه که آیت‌الله بوشهری مطرح کردند، اگر ما اهتمام بایسته برای ایجاد یک نمایشگاه قرآن فراگیر ثابت در طول سال داشته باشیم، در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از توفیقات بیشتری بهره‌مند خواهیم شد.

حجت‌الاسلام فرخ‌فال با بیان اینکه اگر نظام و محافل فرهنگی توانایی داشتند که در همه استان‌ها نمایشگاه قرآن را در فصول مختلف سال برگزار کنند نیازی به برگزاری نمایشگاه دائمی تا این اندازه احساس نمی‌شد، افزود: اکنون که این ظرفیت ایجاد نشده است به نظر می‌رسد که باید اقدامات لازم از نظر اطلاع‌رسانی و ایاب و ذهاب مشتاقان برای بازدید از محتواهای قرآنی فراهم شود تا هم در بخش مشاوره و هم در بخش پاسخگویی به شبهات مردم خدمات بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول