اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

«طرائف الحکم» در نمایشگاه بین‌المللی قرآن رونمایی و عرضه شد

کتاب «طرائف الحکم» گزیده‌ای از سخنان امیرالمؤمنین(ع) که توسط استاد عبدالصمد حاج صمدی گردآوری شده است، در نمایشگاه بین‌المللی قرآن رونمایی و عرضه شد.

«طرائف الحکم» در نمایشگاه بین‌المللی قرآن رونمایی و عرضه شد

به گزارش خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از کتاب «طرائف الحکم» گزیده‌ای از سخنان امیرالمومنین علی (ع) با حضور «علی ثابت»  مدیر کمیته هنری و میراث فرهنگی نمایشگاه قرآن و «یوسف افراش» معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن در بخش هنری بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد.

در این مراسم علی ثابت مدیر کمیته هنری و میراث فرهنگی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره کتاب «طرائف الحکم»، گفت: این کتاب گزیده‌ای از سخنان امیرالمؤمنین علی (ع) است که استاد عبدالصمد حاج صمدی آنها را به خط نسخ گردآوری کرده است.

وی افزود: پیشگفتار این کتاب نیز توسط استاد بهاءالدین خرمشاهی تهیه شده و سید محمد وحید موسوی جزایری تحلیل خط نسخ این کتاب را به عهده داشته است.

ثابت با اشاره به اینکه این کتاب بعد از رونمایی در غرفه‌های بخش فرهنگی و هنری عرضه می‌شود، خاطر نشان کرد: استاد عبدالصمد حاج صمدی یکی از خادمان قرآن و چهره‌های ماندگار در مهارت سبک ایرانی خط نسخ است که سال‌ها در نمایشگاه قرآن داوری خط نسخ و ثلث را به عهده داشته است اما متاسفانه برای رونمایی کتاب طرائف الحکم نتوانست در نمایشگاه حاضر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول