اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

شهرام‌نیا به فارس خبرداد

مذاکره رایزن فرهنگی ایران با رئیس نمایشگاه کتاب مسکو

با توجه به اینکه 11 شهریور نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو برگزار می‌شود از این رو جمعه گذشته رایزن فرهنگی ایران در مسکو و رئیس نمایشگاه کتاب این کشور با یکدیگر دیدار کردند.

مذاکره رایزن فرهنگی ایران با رئیس نمایشگاه کتاب مسکو

امیر مسعود شهرام‌نیا مدیرعامل موسسه نماشگاه‌های فرهنگی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون نمایشگاه بین المللی مسکو که از 11 شهریور آغاز می‌شود اظهار داشت: آقای «کایگن» رئیس نمایشگاه مسکو با توجه به مشکلات نمایشگاهی نتوانست به تهران بیاید در حال حاضر دو نفر از دوستان موسسه بواسطه برگزاری نمایشگاه قرآن مسکو در این کشور حضور دارند و بزودی هیاتی از سوی موسسه هم راهی مسکو خواهند شد تا مذاکرات نهایی شود.

وی در ادامه با بیان تغییراتی در مسئولان برگزارکننده نمایشگاه کتاب مسکو خاطر نشان کرد: حدود سه ماه پیش رئیس نمایشگاه مسکو تغییر کرد و بواسطه آن تیم اجرایی نمایشگاه هم عمدتا تغییر کرده‌اند؛ «کایگن» به این دلیل که رئیس نمایشگاه سن پترزبورگ هم هست، از این رو درگیر این نمایشگاه شد و طبعا امور اجرایی نمایشگاه مسکو هم قدری با تاخیر آغاز شد.

شهرام نیا تصریح کرد: سایت نمایشگاه کتاب مسکو حدود 10 روز است که فعال شده و بخش انگلیسی آن هم به تدریج در حال ترجمه شدن است. ضمن اینکه جمعه گذشته در محل رایزنی ایران و با حضور دکتر ملکی رایزن جمهوری اسلامی ایران با «کایگن» رئیس نمایشگاه مسکو مذاکراتی صورت گرفت و بخش نهایی به حضور هیات ایرانی در این کشور موکول شده است.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو 11 شهریور برگزار می‌شود و ایران در این دوره مهمان ویژه خواهد بود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول