اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

برزیل با پیشنهاد ایجاد خط ارتباطی ریلی به بریکس آمد

نماینده برزیل در سازمان بریکس به کشور‌های عضو این سازمان پیشنهاد داد تا نسبت به ایجاد خط راه‌آهن در آمریکای جنوبی که آتلانتیک را به شیلی متصل کند اقدام کنند.

برزیل با پیشنهاد ایجاد خط ارتباطی ریلی به بریکس آمد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله سور»، «خوزه روبناس» نماینده دولت برزیل در شورای کسب و کار  اجلاس کشورهای عضو بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی) که روز گذشته در روسیه برگزار شد به کشورهای عضو در سازمان بریکس پیشنهاد داد تا در طرح خط ارتباطی ریلی «سانتارم تاباخوس» در آمریکای جنوبی شرکت کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه هر کشور عضو بریکس می‌تواند در این طرح شرکت کند اذعان داشت که در این ارتباط در حال مذاکره با سرمایه‌گذاران هستیم.

وی در ادامه پیشنهاد خود و در توضیحات بیشتر اذعان داشت که این خط ارتباطی ریلی بین اقیانوسی بندر «پارانگوآ» در آتلانتیک را به بندر «آنتوفاگاستا» متصل می‌کند در حالی‌که این خط ارتباطی از برزیل، آرژانتین، پاراگوئه و شیلی خواهد گذشت.

نمایندگان کشورهای حاضر در شورای کسب‌و‌کار بریکس روز گذشته در محل این سازمان بین المللی طرحی با محتوای همکاری‌های چند‌جانبه امضا کردند.  

این طرح شامل اصول ابتدایی همکاری‌های چند‌جانبه و اصول سرمایه‌گذاری بین کشوری بود که در این ارتباط به‌منظور پیشرفت بانک توسعه سازمان بریکس نیز ایده‌هایی را مطرح کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول