اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تلاش ترکمنستان برای جذب سرمایه‏‌گذار خارجی در بخش نفت و گاز دریای خزر

مدیر آژانس دولتی مدیریت و بهره‌برداری از منابع هیدروکربور وابسته به نهاد ریاست جمهور این کشور از برگزاری همایش بین‌‏المللی معرفی و تبلیغ صنعت نفت و گاز ترکمنستان جهت جذب سرمایه گذاران خارجی، در شهر لندن انگلیس خبر داد.

تلاش ترکمنستان برای جذب سرمایه‏‌گذار خارجی در بخش نفت و گاز دریای خزر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ترکمنستان، «یاغشیگلدی کاکایوف» مدیر آژانس دولتی مدیریت و بهره‌برداری از منابع هیدروکربور وابسته به نهاد ریاست جمهور ترکمنستان، روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن اعلام این مطلب تصریح کرد که همایش معرفی صنعت نفت و گاز ترکمنستان در تاریخ 29 الی 30 سپتامبر ماه سال جاری میلادی در محل هتل «گروسونور هااوز»( Grosvenor House Hotel ) لندن برگزار می‏‌شود.

این مقام عالی رتبه انرژی ترکمنستان تصریح کرد، همایش مذکور در قالب همایش «صنعت نفت و گاز ترکمنستان: قابلیت و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری» برگزار می‌شود که از کلیه علاقه‌مندان دعوت می‌شوند در این همایش شرکت کنند.

وی گفت: همایش تبلیغاتی نفت و گاز ترکمنستان در لندن یک میدان و فرصت مناسب برای همکاری‌های متنوع در بخش‏‌های مختلف صنعت نفت و گاز ترکمنستان و سرمایه گذاری در این کشور می‌باشد.

دولت ترکمنستان پیشتر اعلام کرده بود، شرکت نفتی «توتال» و «GDF» فرانسه و شرکت نفتی «BP » انگلیس و «OMV» اتریش، شرکت‌های نفتی روسیه همچون «لوک اوئل» ، «روس نفت» و «گازپروم» و نیز تعداد زیاد شرکت‏‌های نفتی آمریکائی همچون «شورن»، «ماراتون اوئل»، «تی ایکس اوئل»، «اکسون موبیل» و غیره برای مشارکت در طرح‌های توسعه میدان‌های نفت و گاز واقع در بخش ترکمنی دریای خزر اظهار علاقه‌‏مندی نموده و پیشنهادات خود را به رییس جمهوری ترکمنستان ارائه داده‌‏اند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول