اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

قربانی خبر داد

آغاز فعالیت هسته‌های جهادی قرآنی در تهران/ جهاد‌گران فعال به سراسر کشور اعزام می‌شوند

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از تشکیل هسته‌های جهادی قرآنی تهران برای آموزش روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و حفظ به مردم تهران به دستور فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) خبر داد.

آغاز فعالیت هسته‌های جهادی قرآنی در تهران/ جهاد‌گران فعال به سراسر کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس در راستای نهضت ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در سطح بسیجیان و مردم تهران چندی پیش فرمانده سپاه تهران فرمان تشکیل هسته‌های جهادی قرآنی تهران را صادر کرد.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت سپاه تهران در گفت‌وگو با فارس تشکیل هسته‌های قرآنی بسیج را در راستای راه اندازی اردو‌های جهادی در سطح تهران دانست و گفت: اردو‌های جهادی همیشه برای نقاط مختلف کشور برگزار شده و شهر تهران از این کار محروم است، از این رو فرمانده سپاه تهران به منظور ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در سطح تهران فرمان تشکیل هسته‌های جهادی قرآنی در سطح تهران بزرگ را صادر کرد.

وی درخصوص نحوه فعالیت این هسته‌ها گفت: هر پایگاه بسیج باید یک هسته چهار نفره قرآنی تشکیل دهد تا این افراد با حضور در سطح محلات تهران کمبودهای قرآنی را شناسایی و در حوزه‌های روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن کریم عموم مردم را آموزش دهند. در واقع این هسته ها بازوان کمکی

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از ادامه کار این هسته و تجمیع آنها بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان کار این هسته‌ها ادامه خواهد داشت و نیرو‌های فعال در قالب گروه‌های 20 نفره برادران و خواهران در هر ناحیه تشکیل و مناطق محروم اطراف تهران را پوشش می‌دهند. همچنین افراد فعال و منتخب این گروه‌ها برای خدمت‌رسانی در کل کشور انتخاب و اعزام می‌شوند.

قربانی از برپایی نشست هماهنگی هسته‌های قرآنی در روز چهارشنبه 3 تیر‌ماه خبر داد و گفت: نشست هماهنگی این هسته های قرآنی روز چهارشنبه با حضور سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد‌ رسول‌ الله(ص) تشکیل و مسئولان نواحی گزارشی از فعالیت‌ها تا اینجای کار ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول