اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

نواحی و اقشار برتر بسیج تهران در حوزه قرآن و عترت معرفی شدند

رئیس سازمان قرآن و عترت سپاه تهران از معرفی نواحی برتر بسیج در حوزه قرآن و عترت خبر داد.

نواحی و اقشار برتر بسیج تهران در حوزه قرآن و عترت معرفی شدند

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس از انتخاب نواحی بسیج فعال در حوزه قرآن کریم خبر داد و گفت: همایش یک روزه فرماندهان و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نواحی به همراه مسئولان اقشار بسیج روز گذشته با حضور فرمانده سپاه تهران برگزار شد و در آن فرماندهان نواحی و اقشار برتر بسیج تهران در حوزه قرآن و عترت معرفی و تجلیل شدند.

وی درخصوص نواحی تجلیل شده گفت: در این همایش به ترتیب فرماندهان نواحی شهید محلاتی و باهنر به عنوان نواحی اول، شهید بهشتی به عنوان ناحیه دوم، سلمان فارسی و مالک اشتر به عنوان نواحی سوم، قدس چهارم و نواحی حبیب‌ بن مظاهر، امیر‌المؤمنین(ع) و مسلم‌بن عقیل به عنوان نواحی پنجم معرفی و تجلیل شدند.

قربانی از معرفی اقشار فعال بسیج در این همایش خبر داد و گفت: در این برنامه سازمان بسیج کارگری، بسیج شهرداری، بسیج ادارات و بسیج جامعه پزشکی به عنوان اقشار برتر بسیج معرفی و بسیج کارگری به عنوان قشر برتر معرفی و تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول